کد خبر : 1704734 | 07 شهریور 1399 ساعت 17:44 | 63K بازدید | 6 دیدگاه

اوساگوآنا نمی‌خواست در دربی بازی کند

مهاجم نیجریه‌ای پرسپولیس در شرایطی برابر استقلال پنالتی حساس تیمش را از دست داد که گفته می‌شود بدون روحیه و با اتفاقات عجیبی وارد این بازی شده بود.

اوساگوآنا نمی‌خواست در دربی بازی کند

به گزارش "ورزش سه"، اوساگوآنا که در نیم فصل با قراردادی 130هزار دلاری به پرسپولیس پیوسته، تاکنون تنها 30 درصد از مطالبات خود را دریافت کرده و دو روز قبل از دربی نیز در گفتگو با مهدی رسول پناه، سرپرست موقت این باشگاه نیز در خصوص این موضوع جلسه داشت.

کریستین اوساگوآنا که بابت عدم دریافت مطالباتش برخلاف بشار رسن و بوژیدار رادوشوویچ از مدیریت باشگاه گلایه داشت، نسبت به این موضوع که باشگاه اقدام به گرفتن منزل مسکونی‌اش و معرفی به هتل نیز گلایه خود را مطرح کرد. در این زمینه باشگاه بار دیگر متوسل به وعده و وعید شده بود که باعث خروج این مهاجم با نارضایتی از باشگاه شده بود.

 

اوساگوآنا با توجه به این اتفاقات بدون روحیه وارد دربی شده بود و نمایش ضعیف و باورنکردنی او مقابل استقلال که حتی در جریان بازی نیز با شوت‌هایی بی کیفیت و دور از دروازه همراه بود، در پنالتی ها نیز به آن فرجام عجیب ختم شد.

اکنون در شرایطی که شایعات مختلفی درباره آینده او در باشگاه شکل گرفته، باید دید یحیی در لیگ قهرمانان آسیا او را در لیست تیمش برای اعزام به دوحه قرار خواهد داد یا اتفاق دیگری رقم خواهد خورد.

دیدگاه‌ها