کد خبر : 1704747 | 07 شهریور 1399 ساعت 20:30 | 65.2K بازدید | 13 دیدگاه

قمار سعادتمند با اسم سرمربی ایتالیایی

گزیده نظرات هواداران استقلال؛ مجیدی و استراماچونی

مدیرعامل استقلال با حرفهایش در برنامه ورزش و مردم جبهه تازه‌ای بازکرد و باید منتظر عمل به وعده‌های او بود.

گزیده نظرات هواداران استقلال؛ مجیدی و استراماچونی

به گزارش "ورزش سه"، شاید بدبین ترین هوادار استقلال نیز فکرش را نمی کرد که کمتر از 24 ساعت پس از پیروزی شیرین در دربی نیمه نهایی جام حذفی و راهیابی آبی پوشان به دیدار فینال، این تیم با انواع و اقسام حاشیه ها دست و پنجه نرم کند. احمد سعادتمند که چند روز قبل از دیدار با پرسپولیس، برای مذاکره با استراماچونی به ایتالیا سفر کرده بود، هدفش از برگزاری این نشست را، توافق جهت پرداخت طلب سرمربی ایتالیایی و سابق استقلال عنوان کرده بود.

 

اما یک روز پس از دربی، فرهاد مجیدی در یک بیانیه ای که در صفحه شخصیش در اینستاگرام منتشر کرد، با انتقاد از مدیریت احمد سعادتمند، از سمت مربیگری استقلال استعفا داد. استعفایی که با واکنش باشگاه استقلال مواجه شد و آنها اعلام کردند که فرهاد باید به صورت رسمی و با ارسال نامه، از سمتش استعفا بدهد و نه در فضای مجازی.


در حالیکه مجیدی در این مدت ترجیح داده سکوت کند و جز آن پست اینستاگرامی هیچ اظهارنظر رسمی ای نداشته است، اما احمد سعادتمند ظهر جمعه با حضور در برنامه ورزش و مردم درخصوص مسائل رخ داده در باشگاه استقلال، صحبت هایی را مطرح کرد که با واکنش بخش اعظم هواداران استقلال همراه بود.


سعادتمند ضمن انتقاد از تصمیم مجیدی برای استعفا اعلام کرد که «مجیدی تا آخر لیگ قهرمانان آسیا مربی تیم است و اگر نتایج خوبی بگیرد هم در استقلال خواهند ماند. کدام عقلی با وجود موفقیت در آسیا و جام حذفی مربی را عوض می‌کند؟ ولی این هم حق قانونی باشگاه است که با هر کسی به عنوان سرمربی بعدی صحبت کند. استراماچونی هم به واسطه قرارداد دو ساله‌اش با ما، می تواند گزینه ما باشد.»


احمد سعادتمند که به نوعی محافظه کارانه صحبت می کرد؛ مذاکره برای بازگشت استراماچونی را نه تکذیب کرد و نه تأیید، ولی می شد در میان صحبت های او تشخیص داد که صحبت هایی برای بازگشت استرا انجام گرفته است. مدیرعامل آبی ها از یک سو اعلام کرد که مجیدی باید در دیدار فینال جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا بر روی نیمکت استقلال بنشیند و از سوی دیگر، مذاکره برای انتخاب جانشین مجیدی را حق تیمش می دانست.


امانکته جالب، بازخورد صحبت های سعادتمند است. پس از اتفاقات یک روز اخیر و در حالیکه به نظر می رسید هواداران استقلال به حمایت از سرمربی تیمشان بپردازند، اما آنها به دو دسته موافقان مجیدی و سعادتمند تقسیم شده اند.


با گشت و گذاری در فضای مجازی و مرور توئیت ها و پست های هواداران و کانال های استقلالی، می توان به وضوح دید که بخش قابل توجهی از هواداران آبی، امید به بازگشت استراماچونی دارند بنابراین سعادتمند یک قمار بزرگی را شروع کرده که باید دید پایان آن چه خواهد بود.
اما بد نیست گوشه ای از واکنش های هواداران استقلال در فضای مجازی را مرور کنیم که پس از صحبت ها سعادتمند، به نظر می رسد خیل عظیمی از آنها منتظر تحقق وعده های شیرین او را دارند. وعده شیرینی که تنها با برگشتن استراماچونی محقق خواهد شد.


یک او منفی: آقای سعادتمند اگه استرا با استقلال قرارداد داره و منع قانونی برای بازگشتش نیست خصوصا وقتی که کاهش یک میلیون یورویی غرامت رو به دنبال داره پس دیگه وقت تخته گاز رفتنه. برو دنبال برگردوندن استرا که اگه میشه برش گردوند هوادار تمام و کمال پشت سرته. استرا به تمام اینا می ارزه.


ثنا: واقعا کدوم عقل سلیمی اجازه میده این همه پول به استرا پرداخت شه بدون اینکه ازش استفاده ای بشه؟


علیرضا راوش: صحبت های سعادتمند برای «توتو مرکاتو» فرستادم. گفتند هیچکدوم از این ادعاها صحیح نیست. طبق منابع ما در جلسه رم به استراماچونی برای بازگشت به استقلال پیشنهاد داده شده و استرا هم پاسخ قطعی نداده. رسانه ها از شما یک قدم جلوترند آقای سعادتمند لطفا دروغ نگید


شاعر بدخط: خیلی حرفه علیه مجیدی حرف بزنی و هوادار هم حقو به تو بده و تو هم یه مدیر دولتی باشی که تازه به قدرت رسیدی عجیبه!!! البته سعادتمند باید استرا رو برگردونه؛ وگرنه دوباره ورق برمی‌گرده نکته: مجیدی و سعادتمند با این جنگ رسانه‌ای، دیگه فقط جای یه نفرشونه


ط.د: نمیدونیم سعادتمند چقدر قابل اعتماده ولی همه حرفاش، حرف هوادار بود.


میلی: آقای #سعادتمند گفته که خودم با ٧ ٨ تا بازیکن برا فصل بعد صحبت کردم، مگه شما بار فنی داری بدونی با کی صحبت کنی؟ یکی دو تا بازیکن بود، می‌گفتیم آره تاپ لیگ بودن اینم رفته دنبالش، اما ٧ ٨ تا یعنی شما با مربی فصل بعدت هماهنگی، حالا اون شخص کیه یکی دو هفته بعد معلومه میشه.

 

محمد: برای اولین باره که که با حرفای مدیر عامل استقلال به شدت موافقم.اعلام کرد که مجیدی هیچ لیستی نداده.بهترین قسمت حرفش اونجا بود که گفت خود مجیدی همینجوری جایگزین شفر و استراماچونی شد


استفانوس: معاون سعادتمند چند هفته پیش مصاحبه کرده که ما مذاکرات برای تمدید‌ها رو شروع کردیم و طبق لیست داریم جلو میریم بعد امروز سعادتمند میگه مجیدی به ما لیست نداده... البته خب یه عده هم هستند که میگن سعادتمند راست میگه...


علی: اقای سعادتمند هوادار باهاته ! استرارو بر گردون هم از نظر  اقتصادی و مالی سود میکنیم هم از نظر فنی هم اینکه خودتم میشی قهرمان. ولی اگه این کارو نکنی...


هاج عمین: برداشت من از صحبت های سعادتمند: برای اومدن استرا مذاکره کرده و توافقاتی هم حاصل شده. فرهاد غیرحرفه ای عمل کرده. حق باشگاه مذاکره اس. هر مربی ای بیاد چشمی و کریمی رو میخواد. اینا باید تمدید شن بدون لیست، کم کاری باشگاهه


جعفر مومنی: سعادتمند تلویحاً مذاکره برای بازگشت استراماچونی را تأیید کرد. انتظار را تا قهرمانی آسیا بالا برد و حالا او می‌ماند و وعده‌هایش.


لوسیان: یادش بخیر فتحی هم قشنگ حرف میزد آقای سعادتمند حداقل تو بیا ثابت کن قصدت زمین زدن استقلال نیست.


هلیا: زیادی قشنگ و رویایی حرف میزنی آقای سعادتمند، احساس خوبی بهت ندارم حقیقتن.


زوربای ایرانی: سعادتمند خیلی بهتر از چیزی بود که تو ذهنمه. اگه بذارن بمونه قطعا نتایج خوبی میشه باهاش گرفت با این قاطعیت.


مجید: برام مهم نیست کدوم آدم رو نیمکت استقلال میخاد بشینه هر کی برامون جام و افتخار بیاره دستاشم میبوسیم هر کی میخاد باشه ، اقای مجیدی عزیز درست ۲۴ ساعت بعد شادی استقلالی ها میایی اینکار رو میکنی یعنی منفعت طلبی حتی اگه مدیریت استقلال مشکل داشته باشه شما باید تا آخر کار ادامه میدادی.


یاسین جعفری: سعادتمند میگه ما چون سیاوش یزدانی و فرشید اسماعیلی و دیاباته رو داریم باید قهرمان آسیا بشیم اگه اینطوره پس السد و الهلال با سانتی کازورلا و گومیس و جووینکو باید قهرمان جهان بشه آقای سعادتمند یه نگاه به تیم بنداز! مهدی قایدی میاد بیرون خادمپور میره تو زمین.


پتی: سعادتمند با یه جمله ی ممکنه با استرا هم مذاکراتی داشته باشیم شد سوپرمن.


بهرام: استراماچونی سرمربی فصل بعد استقلاله از گفته های سعادتمند کاملا معلوم بود.


میلی: شمایی ک طرف یه آدم که معلوم نیست نقشش چیه رو گرفتین، و به سرمربی الانه تیمتون پشت کردین، حافظتون اندازه ماهیم نیست! خیلی زود چند ماه قبل رو یادتون، فک میکنید امثال سعادتمند بفکر استقلالن؟ دوزار براشون مهم نیست. ساده نباشین.


سانتیاگو: آقا سعادتمند راست میگه دیگه. مجیدی تیمو وقتی تحویل گرفت اختلاف امتیاز 5 تا بود با صدر الان شده 14 امتیاز. بعدم وقتی به گفته سعادتمند اومدن استراماچونی  از لحاظ مالی ام به نفع استقلاله چرا نیاد؟؟؟ البته اگه پای گزینه داخلی دیگه ای در میان نباشه!


هاش 2 او: اینجوری که من از حرف های سعادتمند متوجه شدم استراماچونی اگه از بند غرامت استفاده کنه میتونه تا ٤ میلیون یورو از استقلال پول بگیره .حالا میگه احتمال داره واسه فصل بعد بیاد استقلال ! یعنی باید استراماچونی رو با مبلغ بیشتر از ٤ میلیون یورو راضی کنن بیاد و آمادگیشم دارن !


بیگی: یادمون نره استرا تیمی ساخت که همه چه دوست و چه دشمن به بازی های زیبا و قدرت اون استقلال معترف بودن. سعادتمند چه رفته باشه برای گرفتن تخفیف از استرا و چه رفته باشه برای برگردوندن استرا در هر صورت کار درستی کرده.


سه نظام: آقای سعادتمند اگر تونستی استرا رو برگردونی که هنر کردی دمتم گرم وگرنه منه هوادار کسی جز مجیدی رو مربی تیم‌ نمیدونم. به هیچکس دیگه‌ای غیر از این دو نفر فکر هم نکن.


استفانوس: آقای سعادتمند شما که تو بیانیه دادن ماهری و خیلی هم سریع عمل میکنی چرا بعد خبر مذاکره با استرا بیانیه ندادی تکذیب کنی؟! این مظلوم‌نماییا دیگه جواب نمیده عزیزم ما دیگه انقدر مار خوردیم خودمون افعی شدیم...

 

زین: سعادتمند میگه مجیدی لیست نداده ، مددی میگه داریم طبق لیستی که به باشگاه ارائه شده پیش میریم!!! کی داره لیست میده به باشگاه واقعا؟؟؟ جالبیش اینجاس همین آقای مددی بعد دوهفته حرفشو عوض میکنه میگه نه لیست دریافت نکردیم. پای مربی دیگه ای وسطه؟این داستان واقعیه؟؟

 

قائم مقام: سعادتمند علنا گفت رفته با استرا مذاکره کرده قبل از دربی.باعث تشویش و بهم ریختن فضا شده. مربی هم استعفا داد. اگر نتونه استرا رو برگردونه خیانتی بزرگی کرده

 

عسل چشمون: سعادتمند کاری کرد که هر مدیر عاقل و کاردانی تو این شرایط باید انجام بده، نه چیزی بیشتر پشتش باشیم تا یه بارم که شده همه‌ی کارها اصولی و دقیق انجام شه، مثل یه هوادار متعصب نه چیزی بیشتر

 

استقلال فن: سعادتمند اول مصاحبه گفت برای تخفیف گرفتن رفته بودیم ایتالیا آخرش برگشت گفت بازگشت استرا میتونه ۱ میلیون یورو از هزینه‌هامون رو کاهش بده

 

آقا اجازه: با این حرفای سعادتمند قشنگ هوادارا به دو گروه تقسیم شدن. یه گروه که میگن سعادتمند چرب زبونه و با این حرفاش میخواد هوادارا رو خام کنه تا مثه امثال فتحی تیمو به خاک و خون بکشه. یه گروه هم میگن حرفای سعادتمند از روی صداقته و فرهاد مجیدی برای قهر زود تصمیم گرفته

 

هانسی: حرف‌های سعادتمند کاملا منطقی و بر پایه یک مدیر حرفه‌ای باشگاه بود.

 

سعید بی تی: وقتی سرمربی تیم ضعیف عمل کنه اول اخراجش میکنن بعد دنبال جانشین میگردن اینجا طرف سه روز مونده به بازی حساس میره واسه مذاکره هدف فقط نتیجه نگرفتن استقلال بود که ناکام موند

 

میلاد عزیزی: توی هواداری که زیر پست سعادتمند هشتگ #استرا_را_برگردانید میزدی امروز فرصت پیش اومده که مطالبه کنی از مدیریت امروز باید به هوش باشی و پشت کسی رو بگیری که برای بازگشت استرا تلاش میکنه. هم خودت و هم من میدونیم نتایج سینوسی فرهاد به قهرمانی منتج نمیشه.

دیدگاه‌ها