کد خبر : 1704704 | 07 شهریور 1399 ساعت 13:37 | 34.6K بازدید | 4 دیدگاه

پرونده استراماچونی و استقلال؛ دو تا سه میلیون دلار!

احمد سعادتمند درباره بندهای قرارداد آندره‌آ استراماچونی شفاف سازی کرد.

پرونده استراماچونی و استقلال؛ دو تا سه میلیون دلار! 

به گزارش "ورزش سه" در بخشی از صحبت‌های مهم احمد سعادتمند مدیرعامل استقلال درباره ابعاد قرارداد آندره‌آ استراماچونی در گفتگو با برنامه "ورزش و مردم" گفت: در قرارداد استرماچونی چند تبصره وجود دارد. بعد از رأی فیفا باشگاه ملزم است که تمام قرارداد را در هفت روز بپردازد. در بندی دیگر هم آمده است که باشگاه این بندها را پذیرفته و جای تغییر آن ندارد. آیا ما توان پرداخت دو تا سه میلیون یورو را در این مدت کوتاه داریم؟! واقعاً سفر سختی بود و پنج جلسه فشرده در دو روز داشتیم. متأسفانه در رسیدی که وکیل او دارد و رسیدی که دست ماست، 140 هزار دلار موجود نیست. اگر من نتوانم دفاع کنم، چه کسی باید دفاع کند؟

 

سعادتمند افزود: باید بگویم که هواداران بدانند که ما رسیدی که ما اینجا داریم، با آنچه وکیل آقای استراماچونی دارد، فرق دارد! پرونده و فرم قرارداد روی میز بود و رسیدها و پرداخت‌ها هم موجود است؛ برای سال اول 750 هزار یورو و سال دوم 1.5 میلیون یورو علاوه بر این مبلغ، دو بخش به اندازه 20 درصد باید اضافه شود. ما همچنین باید به ازای هر ماه 10 هزار یورو نیز بدهیم. ضمن اینکه پنج درصد روزشمار باید بپردازیم. ضمن اینکه استراماچونی هنوز هم پیشنهادی ندارد، او پیشنهادهایی از ایران و دیگر کشورها داشته که رد کرده است.

 

در بخش پایانی صحبت‌های خود در این زمینه گفت: شما در پرونده ویلموتس مشاهده کردید که بند غرامت هم وجود دارد و احتمال اینکه اینجا هم بند غرامت باشد و یک میلیون یوروی دیگر بدهیم، هست!

دیدگاه‌ها