کد خبر : 1704757 | 07 شهریور 1399 ساعت 20:53 | 63.6K بازدید | 0 دیدگاه

استقلال آماده بازگشت مجیدی؟ (عکس)

در حالیکه یک روز از استعفای فرهاد مجیدی می گذرد، آبی پوشان امروز نیز بدون سرمربی تیمشان به انجام تمرینات مشغول شدند.

به گزارش "ورزش سه"، تمرین امروز استقلال بازهم بدون مجیدی برگزار شد تا آبی پوشان زیر نظر مجید نامجومطلق و صالح مصطفوی به انجام تمرینات بپردازند. پس از استعفای فرهاد مجیدی از سمت مربیگری استقلال، هنوز به صورت رسمی اعلام نشده است که چه کسی در دیدار با تراکتور بر روی نیمکت تیم می نشیند ولی از گوشه کنار خبر می رسد که ممکن است مجیدی به استقلال برگردد.


در تمرین آبی پوشان که در مجموعه ورزشی انقلاب برگزار شد، مجید نامجومطلق مربی استقلال به همراه صالح مصطفوی دیگر دستیار مجیدی و ربانی بدنساز تیم، در غیاب سرمربی آبی پوشان وظیفه مدیریت تمرین امروز را برعهده داشتند تا احتمال بازگشت فرهاد به تمرین تیم همچنان پابرجا بماند.


در حالیکه در بعضی از خبرها عنوان می شد که چنانچه تا زمان برگزاری دیدار فینال جام حذفی مجیدی از تصمیمش منصرف نشود، احتمالا وظیفه هدایت استقلال در بازی با تراکتور برعهده مجید نامجو مطلق باشد اما از شواهد و قرائن اینگونه بر می آید که حضور دستیاران مجیدی در تمرینات استقلال، نشانه بازگشت او به استقلال باشد.


نامجومطلق مربی آبی پوشان پیش از شروع تمرین امروز با بازیکنان به ویژه بزرگتران تیم مشغول به صحبت شد و در طول تمرین نیز با جدیت نکات تاکتیکی را به استقلالی ها گوشزد کرد تا نشان دهد آنها به شدت به دنبال قهرمانی در جام حذفی هستند.


در حال حاضر و در غیاب مجیدی، نامجومطلق و مصطفوی وظیفه سازماندهی و انجام تمرینات استقلال را برعهده دارند، اما اینگونه به نظر می رسد آنها در حال آماده سازی تیم بر اساس نظرات مجیدی هستند و فرهاد پس از توافق با مدیران باشگاه، بر سر تمرین تیم برگردد.


باید دید تا زمان برگزاری دیدار پایانی جام حذفی، چه اتفاقاتی درخصوص نیمکت استقلال رخ خواهد داد.

 

 

1523225

 

1523226

 

1523228

 

1523227

دیدگاه‌ها