کد خبر : 1704761 | 07 شهریور 1399 ساعت 22:03 | 26.3K بازدید | 0 دیدگاه

میکل آرتتا: چاره ای نیست، باید با شرایط کنار بیاییم!

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال مدعی شد همه باید با شرایط خاص پیش فصل خودشان را تطبیق دهند.

میکل آرتتا: چاره ای نیست، باید با شرایط کنار بیاییم!


به گزارش "ورزش سه"، عملکرد موفق میکل آرتتا روی نیمکت آرسنال باعث امیدواری هواداران این تیم نسبت به موفقیت توپچی ها در فصل جدید شده است. آرسنال فردا در سوپرجام انگلیس به مصاف لیورپول خواهد رفت و میکل آرتتا در نشست خبری پیش از این مسابقه در رابطه با فرصت کم برای پیش فصل و دشواری های پیش رو صحبت کرده است.

 

1516163

 

میکل آرتتا گفت: "من اطمینان دارم که باشگاه همه تلاش خود را برای دستیابی به هدفی که برای قبل از 6 اکتبر داریم انجام خواهد داد. اگر در نهایت دستیابی به اهداف شدنی نباشد، دلیلش این است که رسیدن به آن ناممکن بوده و یا تیم دیگر قادر به غلبه بر ما در رقابت بوده است. کاملا مشخص است که چه کاری می خواهیم انجام دهیم، ما در حال تلاش برای رسیدن به هدف هستیم و امیدوارم بتوانیم به آن برسیم یا حداقل تا حد امکان نزدیک شویم.

 

من تصور می کنم همه سرمربیان علاقه دارند زمان بیشتری برای برگزاری تمرینات پیش فصل در اختیار داشته باشند. اما حالا این فرصت کاهش یافته و باید خیلی سریع شاهد رفتن بازیکنان به اردوی تیم های ملی هم باشیم. اما همچنین ما باید بدانیم که جام ملت های ارپا منتفی شده که این یک اتفاق بزرگ برای سرمربیان رده ملی بود و آنها ماه ها منتظر بودند بازگشت بازیکنان بوده اند.

 

بنابراین باید با شرایط کنار بیاییم، البته واقعا دشوار است که سعی کنیم همه را راضی نگه داریم. همه ما می دانیم که شرایط ایده آل نیست، من در اواسط فصل به آرسنال محلق شدم و آن مقطع نیز نتوانستم از اردوهای پیش فصل استفاده کنم، اما چاره ای حز تطبیق یافتن با شرایط وجود ندارد."

دیدگاه‌ها