کد خبر : 1704782 | 08 شهریور 1399 ساعت 09:20 | 13.8K بازدید | 1 دیدگاه

خبر جعلی سایت هک‌شده کروزیرو: مسی به برزیل آمد!

باشگاه برزیلی کروزیرو خبر جذب لیونل مسی را از وبسایت خود حذف کرد و گفت سایت این باشگاه هک شده و برای پیدا کردن هکرها تلاش خواهد کرد.

خبر جعلی سایت هک‌شده کروزیرو: مسی به برزیل آمد!

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه برزیلی کروزیرو دیروز جمعه هوادارانش را در شوک فرو برد چرا که در وبسایت این باشگاه اعلام شد که لیونل مسی ابرستاره آرژانتینی توسط کروزیرو جذب شده است. اما همانطور که خیلی ها انتظار داشتند این خبر جعلی از کار درآمد و مشخص شد که وبسایت باشگاه هک شده است. کروزیرو که حالا خبر مورد اشاره را از وبسایت خود حذف کرده می گوید برای پیدا کردن هکرها تلاش می کند.

 

1523192

 

از زمانی که لیونل مسی با ارسال فکسی به دفتر باشگاه بارسا اعلام کرده که خواهان جدایی است شایعات درباره مقاصد احتمالی او بسیار مطرح شده. درحالیکه صحبت از پیوستن او به باشگاه های بزرگ اروپایی مثل منچسترسیتی، پاری سن ژرمن، اینتر و یوونتوس مطرح است دیروز جمعه برای مدتی کوتاه در وبسایت باشگاه برزیلی کروزیرو خبری کار شد که نشان می داد مسی رسماً به این باشگاه منتقل شده است.

 

در خبر جعلی مسی در وبسایت باشگاه کروزیرو از قول او چنین آمده بود: " از اینکه به کروزیرو پیوسته ام خیلی خوشحالم. عضویت در تیم سرمربی اندرسون موریرا باعث افتخار است. هواداران کروزیرو، من بی صبرانه منتظرم تا در استادیوم مینیرائو بازی کنم".

 

در این خبر همچنین ادعا شده بود که کروزیرو مذاکره با باشگاه یوونتوس برای جذب کریستیانو رونالدو را هم شروع کرده.

 

باشگاه کروزیرو بعد از حذف این خبر جعلی از وبسایت خود اعلام کرد برای پیدا کردن هکرها تلاش خواهد کرد و نتیجه را به هواداران اطلاع خواهد داد.

دیدگاه‌ها