کد خبر : 1704784 | 08 شهریور 1399 ساعت 10:00 | 13.8K بازدید | 0 دیدگاه

کلوپ: برای ولخرجی در بازار از باشگاه پول نمی‌گیرم

یورگن کلوپ می‌گوید امسال از مالکین باشگاه لیورپول تقاضای مبالغ سنگین برای خریدهای بزرگ در بازار نقل و انتقالات نخواهد داشت.

کلوپ: برای ولخرجی در بازار از باشگاه پول نمی‌گیرم

به گزارش "ورزش سه"، یورگن کلوپ می‌گوید امسال تابستان از مالکین باشگاه لیورپول تقاضای پرداخت مبالغ هنگفت برای خرید بازیکن در فصل نقل و انتقالات نخواهد کرد. درحالیکه اخیراً شایعاتی درباره پیوستن تیاگو آلاکانتارا از بایرن به لیورپول مطرح شده کلوپ بدون اشاره به او می‌گوید انتظار ندارد امسال تابستان تیمش شاهد خریدهای بزرگ باشد.

 

1523266

 

کلوپ در سخنان خود همچنین گفت ولخرجی های رقبای لیورپول باعث نمی شود این تیم هم در بازار وارد شده و دست به ولخرجی بزند. لیورپول از زمان قهرمانی اش در لیگ برتر تنها یک خرید مهم داشته و کاستاس تسیماکیس یونانی را به خدمت گرفته. اما لیورپول تا همینجا دژان لوورن و آدام لالانا را از دست داده و انتظار می رود شاهد ترک باشگاه توسط ژردان شقیری و حتی شاید جینی واینالدوم هم باشیم.

 

کلوپ در صحبتهای خود در این باره گفت: " من به صراحت می گویم که رابطه ما اینطور نیست که من به مالک باشگاه مایک گوردون بگویم اینقدر پول نیاز دارم و گر نه دوام نخواهیم آورد. البته باشگاه هایی هست که سیاست متفاوتی دارند ولی این سیاست باشگاه ما است. شرایط ما سال گذشته و سال قبل از آن هم همین بود. سیاستی که ضرری به ما نزده. این سبک و سیاق ما است و من می توانم تغییرش بدهم و چنین قصدی هم ندارم".

 

1514999

 

سرمربی لیورپول در ادامه گفت: " من به عنوان یک فرد منطقی می دانم که این روزها ما در شرایط خوبی به سر نمی بریم و دنیا در یک بحران بزرگ فرو رفته. پس اینکه بیائیم و در چنین روزهایی برای برنامه های بلندمدت کلی خرج کنیم اصلاً منطقی نیست. ما شرایط خوبی داریم‌، تیم خوبی هستیم و انگیزه بالایی داریم. این برایمان کافی است".

 

 

دیدگاه‌ها