کد خبر : 1704846 | 08 شهریور 1399 ساعت 15:45 | 18.6K بازدید | 2 دیدگاه

با احتساب ۲۰ بازی ابتدایی سرمربیان تیم تبریزی؛

بهترین شروع تراکتور به نام الهامی

تراکتور بهترین عملکردش در آغاز کار با یک مربی را تحت هدایت ساکت الهامی داشته است.

بهترین شروع تراکتور به نام الهامی

به گزارش "ورزش سه"، طی سالیان گذشته تراکتور سرمربیان مختلف و پُرشمار داخلی و خارجی مطرحی را روی نیمکت خود دیده که هر یک عملکرد و دوران پُرچالشی داشتند، اما آنها امسال و در دور برگشت موفق شدند نتایج بهتری نسبت به همیشه کسب کنند و سهمیه آسیایی هم بگیرند.

تراکتور پس از آنکه با مصطفی دنیزلی و احد شیخ‌لاری نتوانست نتایج مطلوبی در نیم‌فصل اول بگیرد، هدایت تیمش را به ساکت الهامی که تا آن مقطع در ماشین‌سازی حضور داشت، داد که پس از حضور این سرمربی، نتایج سرخ پوشان تبریزی متفاوت و بهتر شد و آنها در پایان فصل توانستند با اختلاف سه امتیازی نسبت به استقلال رده دومی، در جایگاه چهارم بایستند و با صعود به فینال جام حذفی، سهمیه لیگ قهرمانان را هم قطعی کنند.

 

الهامی پس از سال‌های طولانی که به‌عنوان مربی در استقلال، شهرخودرو، صبا، مس و ... حضور داشت و مقطعی هم در لیگ یک در نساجی مازندران سرمربیگری کرد، با قبول هدایت تراکتور ریسک بالایی پذیرفت ولی در نهایت توانست سرانجام خوشی برای خود و تیمش رقم بزند.

 

1523349

 

ساکت الهامی در مجموع ۲۰ مسابقه‌ای که هدایت سرخ پوشان فوتبال آذربایجان را برعهده داشته، ۳۸ امتیاز را با میانگین امتیازی ۱/۹ به دست آورده که این عملکرد، بهترین شروع برای یک مربی در تاریخ لیگ برتری تراکتور است.

 

پیش از این مجید جلالی در ۲۰ مسابقه ابتدایی با تراکتور ۳۷ امتیاز، امیر قلعه‌نویی ۳۴ امتیاز، رسول خطیبی و تونی اولیویرا ۳۳ امتیاز و یحیی گل‌محمدی ۲۶ امتیاز به دست آورده بودند که ساکت الهامی شروع بهتری نسبت به تمام این مربیان در تراکتور داشت و توانست ۳۸ امتیاز به دست آورد.

اکنون الهامی امیدوار است فصل خوب خود در تراکتور را با موفقیت و شگفتی در جام حذفی به پایان برساند و به برتری مقابل استقلال برسد تا به جای حضور در پلی‌آف، سهمیه مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را هم کسب کند.

دیدگاه‌ها