کد خبر : 1704853 | 08 شهریور 1399 ساعت 16:43 | 61.6K بازدید | 2 دیدگاه

جوزپ ماریا مینگیا:

مسی به احتمال 90 درصد در بارسا می ماند

استعدادیاب سابق باشگاه بارسلونا معتقد است لیونل مسی برای جدایی از این باشگاه کار دشواری پیش رو دارد.

مسی به احتمال 90 درصد در بارسا می ماند

به گزارش "ورزش سه"، جوزپ ماریا مینگیا مدیر برنامه های کاتالان و کسی که در پیوستن مسی به بارسا در سال 2000 نقش مهمی ایفا کرد، در مورد ماندنی شدن این بازیکن خوشبینی های زیادی دارد و معتقد است او مشکل بتواند مجوز جدایی دریافت کند.

در روزهای اخیر بحث درخواست جدایی لیونل مسی از بارسا باعث انقلابی در این باشگاه شده و سوژه شماره یک رسانه های ورزشی است. مسی از طریق یک بوروفکس درخواست جدایی داده ولی موضع بارسا مخالفت صددرصدی با جدایی اوست و حاضر به انجام هیچگونه مذاکره ای نیست.

 

 

1523319

 

 

جوزپ ماریا مینگیا در کانال یوتیوب خود و در تحلیل خود در مورد جدایی مسی از بارسا گفت:« چند وکیل به مسی گفته اند که به خاطر به تعویق افتادن فصل و دیر تمام شدن رقابت ها او می تواند برای فسخ قراردادش اقدام کند و اینکه بند جدایی اش از بارسا همچنان معتبر است ولی در این چند روز متوجه شده اند که چنین چیزی مقدور نیست و حالا مسی چندان نسبت به جدایی اش از بارسا اطمینان ندارد. به نظر من الان 90 درصد شانس برای ماندن مسی در بارسا وجود دارد.»

 

 

1523264

 

 

مینگیا ادامه داد:« هیچ تغییری در قرارداد مسی ایجاد نشده و بند فسخ او تا 10 ژوئن اعتبار داشته است. در قرارداد او قید نشده است که در صورت به تعویق افتادن بازی ها، تاریخ اعتبار بند فسخ او نیز تغییر خواهد کرد.

الان هیچ باشگاهی شهامت جذب مسی را ندارد و شاید فیفا در این صورت به مسی و باشگاه خواهان او اجازه عقد قرارداد را بدهد ولی بارسلونا بلافاصله شکایت خواهد کرد و در دادگاه ممکن است هم مسی و هم باشگاهش محکوم شده و غرامت سنگین پرداخت کنند. به همین خاطر مسی باید دوستانه با بارسا به توافق برسد که موضع بارسا در این قضیه منفی است و یا باشگاهی 700 میلیون یورو رقم فسخ او را پرداخت کند.

می دانم که مسی از شش ماه پیش به مدیران بارسا گفته است که حاضر به مذاکره برای تمدید نیست چرا که از دروغ های شان خسته شده است.»

 

دیدگاه‌ها