کد خبر : 1704901 | 08 شهریور 1399 ساعت 22:03 | 37.8K بازدید | 4 دیدگاه

آرسنال 1 (5)- لیورپول 1 (4)؛ قمار کلوپ جواب نداد!

آرسنال با برتری در ضربات پنالتی مقابل لیورپول فاتح سوپرجام انگلیس شد.

آرسنال 1 (5)- لیورپول 1 (4)؛ قمار کلوپ جواب نداد!

به گزارش "ورزش سه"، یورگن کلوپ در ثانیه های پایانی بروستر، مهاجم جوان خود را برای نواختن پنالتی وارد میدان کرد، اما او پنالتی خود را خراب کرد تا آرسنال به پیروزی رسیده و میکل آرتتا دومین جام دوران مربیگری اش در لندن را فتح کند.
 

در دقیقه 12 و روی ارسال ویلیمز بود که لیورپول می توانست گل اول را به ثمر برساند، اما ضربه سر جیمز میلنر خوب نواخته نشد و از بالای دروازه مارتینز به بیرون رفت.

 

اما یک دقیقه بعد آرسنال بود که به گل رسید. روی پاس ساکا، پیر آمریک اوبامیانگ پشت محوطه صاحب فرصت شد و با نواختن یک ضربه فنی و فوق العاده موفق شد دروازه آلیسون را به زیبایی باز کند.

 

1523445

 

1523446

 

در دقیقه 18 و با همکاری تماشایی بازیکنان آرسنال این تیم تا آستانه زدن گل دوم نیز پیش رفت، اما ضربه زمینی انکتیاه با عکس العمل تماشایی آلیسون بکر همراه شد.

 

در دقیقه 27 و روی پاس زمینی ساکا، انکتیاه در پشت محوطه یک بار دیگر صاحب بخت خوبی برای گلزن شد، اما ضربه فنی این بازیکن از بالای دروازه لیورپول به بیرون رفت.

 

در دقیقه 30 اولین خطر مهم لیورپول روی دروازه آرسنال ایجاد شد، اما سادیو مانه در صحنه ای مشکوک در محوطه متوقف شد و در ادامه ارسال رابرتسون ره به جایی نبرد. در ادامه لیورپول کمی از زیر فشار آرسنال خارج شد و یکی دو موقعیت نصفه و نیمه نیز روی دروازه این تیم خلق کرد که نتیجه ای نداشت و در نهایت نیمه نخست با برتری 0-1 آرسنال به اتمام رسید.

 

لیورپول نیمه دوم را هجومی آغاز کرد و در دقیقه 51 بابی فرمینو می توانست با حرکتی انفرادی گل تساوی را به ثمر برساند، اما ضربه او با اختلاف کمی به بیرون زمین رفت.

 

1523454

 

لحظاتی بعد سادیو مانه از سمت چپ با گذر از سد هولدینگ در موقعیت تک به تک قرار گرفت، اما ضربه او در شرایطی نامتعادل با عکس العمل خوب مارتینز همراه شد.

 

دقیقه 68 و روی پاس بابی فرمینو، مینامینوی تازه وارد فرصت خوبی برای باز کردن دروازه آرسنال داشت، اما ضربه او مستقیما در اختیار مارینز قرار گرفت.

 

اما در دقیقه 73 بالاخره لیورپول به گل تساوی دست یافت. در شلوغی محوطه جریمه و با تعلل مدافعان آرسنال بود که توپ در مقابل مینامینو قرار گرفت و این ستاره ژاپنی با ضربه ای دقیق گل تساوی را به ثمر رساند.

 

1523455

 

در دقیقه 85 آرسنال روی ارسال سدریک سوارس از سمت راست فاصله چندانی تا زدن گل دوم نداشت، اما ضربه سر ویلوک با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت. در ثانیه های پایانی ضربه سر رابرتسون نیز راهی به دروازه آرسنال نیافت و در نهایت بازی در طول 90 دقیقه با تساوی 1-1 تمام شد و به ضربات پنالتی کشید.

 

ضربات پنالتی:

محمد صلاح: گل شد

نلسون: گل شد

فابینیو: گل شد

مایتلند نایلز: گل شد

بروستر: به بیرون زد

سدریک سوارس: گل شد

مینامینو: گل شد

داوید لوییز: گل شد

کرتس جونز: گل شد

اوبامیانگ: گل شد

دیدگاه‌ها