کد خبر : 1704904 | 08 شهریور 1399 ساعت 23:25 | 136.7K بازدید | 5 دیدگاه

کابوس پرسپولیس برای لیورپول تکرار شد

یحیی، کلوپ و یک درد مشترک(عکس)

رقم خوردن یک اتفاق در دیدار لیورپول و آرسنال باعث شد به یاد دربی چند روز پیش تهران بیفتیم.

یحیی، کلوپ و یک درد مشترک(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، چند روز پیش بود که دربی تهران در چهارچوب مرحله نیمه نهایی جام حذفی بین دو تیم استقلال و پرسپولیس برگزار شد. تلاش 120 دقیقه ای دو تیم در این مسابقه با تساوی 2-2 خاتمه یافت تا کار به ضربات تعیین‌کننده پنالتی برسد.



در نیمه دوم بازی اما سرمربی پرسپولیس یعنی یحیی گل محمدی مجبور شد یک تعویض اجباری انجام دهد و کریستین اوساگوآنا را به جای محمد نادری که خودش از ابتدای نیمه دوم به بازی گرفته شده بود، به زمین فرستاد؛ تغییری که بسیار تعیین کننده بود و به آبی های پایتخت در راه رسیدن به مسابقه فینال کمک کرد چراکه اوساگوآنا پشت ضربه پنالتی سوم پرسپولیس ایستاد و آن را به شکلی بسیار عجیب به بیرون فرستاد تا به نوعی تیر خلاص را به گل محمدی و تیمش زده باشد.

 

1523105

 

1523110

 



حالا اما اتفاقی مشابه دربی تهران این بار در سطح اول فوتبال اروپا رخ داده است. لحظاتی پیش دیدار سوپرکاپ فوتبال انگلیس یا همان کامیونیتی شیلد بین قهرمان فصل اخیر لیگ برتر یعنی لیورپول و آرسنال، فاتح جام حذفی به پایان رسید.



این مسابقه در وقت های قانونی با تساوی 1-1 خاتمه یافت تا ضربات مرگبار پنالتی تعیین کننده تیم قهرمان باشد. با این حال توپچی ها تمام پنالتی های خود را به بهترین شکل ممکن وارد دروازه آلیسون بکر کردند و در سمت مقابل یک ضربه توسط لیورپول از دست رفت تا تیم لندنی جام را بالای سر ببرد.



پنالتی از دست رفته قرمزهای آنفیلد اما به مهاجم جوان این تیم یعنی رایان بروستر اختصاص داشت. این بازیکن تنها 20 ساله که در دقیقه 92 به جای جورجینیو واینالدوم وارد زمین شده بود، پشت ضربه پنالتی سوم لیورپول ایستاد و توپ را به تیر دروازه کوبید؛ موضوعی که باعث شد تعویض پایانی یورگن کلوپ عامل باخت تیمش باشد.

 

 

 

1523463

 

1523461



حالا در فاصله چند روز یورگن کلوپ و یحیی گل محمدی حس مشترکی را تجربه کردند. جایی که آنها به بازیکنان تعویضی خود وظیفه زدن ضربه پنالتی مهم سوم را سپردند اما آنها از پس این کار برنیامدند تا شکست های تلخی برای قرمزهای آنفیلد و تهران رقم بخورد.

دیدگاه‌ها