کد خبر : 1704909 | 08 شهریور 1399 ساعت 22:55 | 28.2K بازدید | 1 دیدگاه

آرتتا: اوبامیانگ خودش خواست پنالتی آخر را بزند

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال از کسب یک جام دیگر با این تیم ابراز خوشحالی کرد.

آرتتا: اوبامیانگ خودش خواست پنالتی آخر را بزند

به گزارش "ورزش سه"، دقایقی پیش دیدار کامیونیتی شیلد بین دو تیم و آرسنال و لیورپول خاتمه یافت که این بازی نهایتاً بعد از کشیده شدن به ضربات پنالتی با پیروزی توپچی‌ها همراه بود تا میکل آرتتا در فاصله شش ماه دومین جام را هم برای تیم لندنی به ارمغان آورده باشد.

 

 

1523473

 



سرمربی آرسنال در پایان بازی گفت: " همیشه آمدن به ومبلی و کسب یک جام دیگر فوق العاده است. ما یک چالش عالی را تجربه کردیم. بعضی از بازیکنان تنها یک جلسه تمرین کرده بودند و این حاکی از شجاعت تیم است. برخی از بازیکنان مان فردا به اردوی تیم های ملی خود ملحق خواهند شد. با این حال ما سعی می‌کنیم که خودمان را با توجه به شرایط سازگار کنیم."



درخشش اوبامیانگ تاثیر بسزایی در قهرمانی آرسنال ایفا کرد. این ستاره گابنی تک گل تیمش را در وقت‌های قانونی به ثمر رساند و پنالتی آخر تیم آرتتا نیز توسط او به ثمر رسید. میکل آرتتا درباره اوبامیانگ گفت: " من سعی می‌کنم که کار خودم یعنی مجاب کردن او برای ماندن در جای مناسب را انجام دهم. در این باره خیلی مثبت فکر می کنم و معتقدم که او قرارداد جدیدی امضا خواهد کرد.

گل اوبا روی حرکت فوق العاده ای به ثمر رسید و این که پشت پنالتی آخر ایستاد، خواست خودش بود. من از عملکرد او چه با توپ و چه بدون توپ بسیار خوشحال هستم."

 

 

1523474

دیدگاه‌ها