کد خبر : 1704912 | 08 شهریور 1399 ساعت 23:43 | 44.1K بازدید | 0 دیدگاه

کلوپ: تا به حال ندیده بودم بروستر پنالتی خراب کند

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول بعد از شکست تیمش از رایان بروستر که تنها پنالتی قرمزهای آنفیلد را از دست داد، حمایت کرد.

کلوپ: تا به حال ندیده بودم بروستر پنالتی خراب کند

به گزارش "ورزش سه"، بسیاری معتقد هستند که بعد از قطعی شدن قهرمانی لیورپول در فاصله هفت مانده به پایان رقابت‌های لیگ برتر فصل اخیر، این تیم با افتی فاحش روبه‌رو شد و نتوانست عملکرد درخشان گذشته را تکرار کند. در ادامه همین روند لیورپول امروز در مسابقه کامیونیتی شیلد در مقابل آرسنال شکست خورد و این جام را از دست داد.

 

یورگن کلوپ در پایان بازی گفت: " ما برای پیروزی به میدان رفتیم. بازی به ضربات پنالتی کشیده شد چراکه نتوانستیم در طول 90 دقیقه فرصت‌های گلزنی زیاد مان را تبدیل به گل کنیم. ما امشب در برابر یک تیم کاملاً تدافعی قرار گرفتیم و فکر می کنم که در طول مسابقه به بازیکنان جدید احتیاج داشتیم. با این حال همه چیز معمولی است و ما دو هفته برای شروع مسابقات فرصت داریم."

 

 

1523477

 

 

کلوپ درباره پنالتی از دست رفته توسط جوان تیمش یعنی بروستر نیز گفت: " ما باید این را بیاموزیم که شکست را قبول کنیم. قطعاً اگر او می توانست پنالتی خود را وارد دروازه کند و بازیکن دیگری ضربه اش را از دست می داد، تغییری در اوضاع ایجاد نمی شد.

 

با این وجود من هرگز ندیده بودم که بروستر پشت ضربه پنالتی بایستد و آن را خراب کند. او نباید به خودش فشار بیاورد و تنها شخصی که باید از او انتقاد شود من هستم. چنین مشکلاتی در فوتبال امری طبیعی است و نیازی به معذرت خواهی بروستر وجود ندارد."

 

 

1523461

دیدگاه‌ها