کد خبر : 1704938 | 09 شهریور 1399 ساعت 10:25 | 20K بازدید | 0 دیدگاه

کیه‌ران تیرنی

آرسنال لیاقت چمپیونزلیگ را دارد

بعد از پیروزی آرسنال بر لیورپول و قهرمانی‌اش در کامیونیتی شیلد، مدافع توپچی‌ها می‌گوید آرسنال شایسته حضور در لیگ قهرمانان است و فصل آینده به این تورنمنت برخواهد گشت.

آرسنال لیاقت چمپیونزلیگ را دارد

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال دیروز در کامیونیتی شیلد موفق شد قهرمان لیگ برتر جزیره لیورپول را در ضربات پنالتی شکست دهد تا به عنوان پیروز سوپرجام انگلیس لقب بگیرد. کیه‌ران تیرنی مدافع آرسنال در پایان بازی گفت آرسنال با این پیروزی نشان داد که لیاقت حضور در لیگ قهرمانان را دارد و فصل آینده حتماً بار دیگر جواز حضور در این تورنمنت را بدست خواهد آورد.

 

1523508

 

آرسنال که قهرمان جام حذفی است دیشب کامیونیتی شیلد را هم فتح کرد تا این فصل را با فتح دو جام به پایان برساند. ولی توپچی ها در لیگ برتر مقامی بهتر از هشتمی بدست نیاوردند و در نتیجه فصل آینده در چمپیونزلیگ حضور نخواهند داشت.

 

کیه‌ران تیرنی در پایان بازی دیشب گفت: " در رختکن ما روحیه بالا و اعتماد به نفس موج می زند. ما این روحیه عالی را داریم و آن را تقویت هم خواهیم کرد. این را ما مدیون سرمربی و کادر فنی هستیم. ما فصل آینده هم بد کار نکردیم ولی در این فصل با همه مشکلاتی که بود در نهایت توانستیم در پایان فصل موفقیت بدست بیاوریم".

 

مدافع آرسنال در ادامه گفت: " این باشگاه و هوادارانش لیاقت حضور در چمپیونزلیگ را دارند. آنها باید یکی از چهارتیم اول انگلیس باشند. این چیزی است که ما می خواهیم و توان انجامش را هم داریم. در فصل آینده در تک تک بازی ها می جنگیم تا به این هدف برسیم".

 

 

دیدگاه‌ها