کد خبر : 1704942 | 09 شهریور 1399 ساعت 11:10 | 195.5K بازدید | 4 دیدگاه

امتیازهای ویژه ابرستاره در کاتالونیا

خانه مسی در بارسلون: منطقه پرواز ممنوع!

رسانه‌های اسپانیایی گزارش دادند که پرواز هر نوع پرنده و هواپیما بر فراز خانه لیونل مسی در این شهر ممنوع شده.

خانه مسی در بارسلون: منطقه پرواز ممنوع!

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه لیونل مسی این روزها در صدر اخبار دنیای فوتبال و ورزش قرار دارد و هر لحظه انتظار می رود خبر مهمی درباره آینده او منتشر شود‌، رسانه های اسپانیایی گزارش دادند که پرواز هر نوع پرنده و هواپیما بر فراز خانه لئو ممنوع شده و محوطه منزل مسکونی او در حال حاضر عملاً منطقه پرواز ممنوع است.

 

1523520

 

با توجه به اینکه می‌شود حدس زد گروه‌های بزرگی از خبرنگاران برای بدست آوردن جدیدترین اطلاعات از مسی خانه او را زیر نظر بگیرند مقامات بارسلونا حدس زده اند که احتمال آزار و اذیت خانواده مسی با استفاده از هلیکوپتر یا پهباد برای زیر نظر گرفتن خانه اش وجود دارد. این تصمیم برای جلوگیری از آزار و اذیت لئو و خانواده اش اتخاذ شده است.

 

مسی بعد از نزدیک به دو دهه درخشش در بارسلونا اخیراً به باشگاه اطلاع داد که قصد ترک بارسلون را دارد. گفته می‌شود منچسترسیتی بیشترین شانس را برای به خدمت گرفتن او دارد. مسی اگر بارسلون را ترک کرده و راهی منچستر شود عمارت بزرگ و مجللش در این شهر خالی خواهد ماند. عمارتی که هم اکنون پرواز بر فراز آن ممنوع شده است.

 

1523519

 

خانه مسی با نوکمپ تنها 16 کیلومتر فاصله دارد. در خانه او یک زمین فوتبال کوچک، استخر، باشگاه بدنسازی و زمین بازی کودکان دیده می‌شود. خانه مسی مشرف به دریایت بالئاریک بوده و از نقاط مختلف خانه می توان از مناظر مسحورکننده دریا لذت برد.

 

پیش از این هم این مساله در اسپانیا خبرساز شده بود ولی نمایندگان مسی به رسانه‌ها گفتند این محدودیت به خاطر شخص مسی وضع نشده بلکه چون خانه او تنها 13 کیلومتر با فرودگاه فاصله دارد این تصمیم از طرف سازمان هوانوردی کشور اعلام شده. رئیس یک شرکت هوانوردی اسپانیایی هم در گذشته با انتقاد از این تصمیم گفته بود: " هواپیماهای مسافربری هم نمی‌توانند از بالای خانه لئو مسی عبور کنند. چنین اتفاقی هیچ جای دنیا نمی‌افتد".

 

 

دیدگاه‌ها