کد خبر : 1704954 | 09 شهریور 1399 ساعت 11:55 | 72.9K بازدید | 11 دیدگاه

بازیکن سابق PSG مطرح کرد

ادعایی ورای تصور؛ مسی-رونالدو-پپ در پاری سن ژرمن!

فابریس پانکرات بازیکن سابق PSG می‌گوید لیونل مسی، کریستیانو رونالدو و پپ گواردیولا تا سال آینده هر سه در پاری سن ژرمن حضور خواهند داشت و این تیم را بزرگترین تیم دنیا خواهند کرد!

ادعایی ورای تصور؛ مسی-رونالدو-پپ در پاری سن ژرمن!

به گزارش "ورزش سه"، فابریس پانکرات یکی از بازیکنان سابق پاری سن ژرمن می‌گوید اعتقاد دارد لیونل مسی، کریستیانو رونالدو و پپ گواردیولا تا سال آینده میلادی به پاریس منتقل شده و در PSG حضور خواهند داشت تا این تیم را به بزرگترین تیم فوتبال دنیا تبدیل کنند‌، تیمی که هیچ حریفی نخواهد داشت.

 

1523545

 

این صحبتها در حالی مطرح می‌شود که متعاقب تنش بین لیونل مسی و بارسلونا بازار شایعه و گمانه زنی درباره آینده او این روزها بسیار داغ است. با اینکه به نظر می‌رسد در صورت ترک بارسا مقصد احتمالی او منچسترسیتی باشد ولی از PSG هم به عنوان یک مدعی بزرگ یاد می‌شود. پانکرات اما می‌گوید نه تنها مسی راهی پاریس خواهد شد بلکه رقیب بزرگ او رونالدو و مربی بزرگ سیتی یعنی گواردیولا هم راهی این تیم فرانسوی خواهند شد.

 

این بازیکن سابق PSG در گفتگو با لو پاریزین گفت: " نظر من این است که منچستر شهر زشتی است. یک شهر خاکستری که همیشه بارانی است. اینها و خیلی عوامل دیگر من را به این نتیجه رسانده که مسی به آنجا نمی‌رود و پاریس را انتخاب می‌کند. رونالدو هم سال 2021 به او می پیونند. گواردیولا هم همینطور".

 

1523544

 

پانکرات در ادامه گفت: " به نظرم مسی و گواردیولا قبلاً هم در این باره با هم حرف زده اند. گواردیولا احتمالاً به او گفته لئو‌، من تو را در منچستر می خواهم ولی می دانی چیست، به پاریس برو و اصلاً نگران نباش. من هم سال آینده به تو ملحق می شوم. یادتان نباشد که شعار PSG رویای بزرگتر است. پاریس در این صورت اولین تیمی خواهد بود که چهار فرازمینی را در ترکیب خود دارد: مسی – رونالدو- نیمار – امباپه. و البته یک مربی بی نظیر".

 

 

دیدگاه‌ها