کد خبر : 1704949 | 09 شهریور 1399 ساعت 11:35 | 50.1K بازدید | 7 دیدگاه

طعنه اینستاگرامی به آرسنال با جام فست‌فودی (عکس)

تمسخر قهرمانی آرسنال در کامیونیتی شیلد توسط هاروی الیوت بازیکن جوان لیورپول خبرساز شده است.

طعنه اینستاگرامی به آرسنال با جام فست‌فودی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول و آرسنال دیروز در ورزشگاه ومبلی در مسابقه معروف به کامیونیتی شیلد که در واقع همان سوپرجام انگلیس است به مصاف هم رفتند. بازی در وقتهای عادی با تساوی 1-1 به پایان رسید و در ضربات پنالتی این آرسنالی‌ها بودند که به پیروزی رسیدند. اما هاروی الیوت ستاره جوان لیورپول در پایان بازی و در جریان یک لایو اینستاگرامی، قهرمانی آرسنال را تمسخر کرده و از جام کامیونیتی شیلد به عنوان جام فست‌فودی یاد کرد و خبرساز شد.

 

1523531

 

درحالیکه بازیکنان آرسنال بعد از پیروزی شان درون زمین در حال جشن گرفتن بوده و از شادی سر از پا نمی شناختند هاروی الیوت با شروع یک لایو اینستاگرامی شروع به تمسخر آنها کرد و جام کامیونیتی شیلد را بی ارزش خواهند.

 

الیوت در این بازی روی نیمکت نشسته بود و از سوی یورگن کلوپ به میدان فرستاده نشد. او در پایان بازی در یک لایو اینستاگرامی گفت: " اصلاً جام نگرانی نیست، جام فست‌فودی مال آنها شد". این بازیکن جوان لیورپول که تنها 17 سال سن دارد در ادامه لایو خود به شش قهرمانی لیورپول در اروپا اشاره کرده و برای آرسنالی ها کری خوانی کرد.

 

هواداران آرسنال اما از این حرکت الیوت خشمگین شده بودند و در شبکه های اجتماعی به تندی واکنش نشان دادند.

 

یکی از هواداران آرسنال با اشاره به سن و سال کم و عدم حضور او در اکثر بازی‌های مهم لیورپول نوشت: " هاروی الیوت طوری درباره جام فست‌فودی صحبت می‌کند و از چمپیونزلیگ صحبت می‌کند انگار خودش در جریان قهرمانی‌های لیورپول در میدان بوده! ".

 

1523529

 

اما هواداران لیورپول در نقطه مقابل از کری خوانی بازیکن جوان شان خوشحال شد و به دفاع از او برخاستند.

 

1523532

 

 

دیدگاه‌ها