کد خبر : 1704980 | 09 شهریور 1399 ساعت 14:45 | 80.4K بازدید | 4 دیدگاه

سفرت بی فایده است

بارتومئو به خورخه مسی؛ به بارسلونا نیا!

رئیس باشگاه بارسلونا به پدر لیونل مسی گفته است که حاضر به هیچ مذاکره ای برای جدایی این بازیکن نیست.

بارتومئو به خورخه مسی؛ به بارسلونا نیا!

به گزارش "ورزش سه"، خورخه مسی به عنوان نماینده تام الاختیار پسرش قرار است فردا به بارسلونا بیاید تا با سران باشگاه کاتالان وارد مذاکره شود. لیونل مسی که 5 روز پیش با ارسال یک بوروفکس خواستار فسخ قراردادش شده، دوست دارد به شکلی دوستانه از بارسا جدا شود ولی موضع سران باشگاه کاملا منفی است.

 

 

Òscar Grau y Josep Maria Bartomeu no se reunirán para negociar con ningún club

 

 

طبق ادعای اسپورت، بارتومئو از پدر مسی خواسته که در آرژانتین بماند چون حاضر نیست با وی پای میز مذاکره بنشیند مگر اینکه هدف، تمدید قرارداد لیونل باشد.

بارتومئو به تمامی مدیران بارسا دستور داده است که به هیچ تماسی از سوی نمایندگان مسی و نیز مسئولان باشگاه های خواهان او پاسخ ندهند. این دستوری از بالاست که برای جدایی مسی حتی به صورت تلفنی نیز با هیچکس صحبتی نشود.

 

 

1523575

 

 

بارتومئو در آخرین سال حضورش به عنوان رئیس بارسا نمی خواهد فردی لقب بگیرد که باعث جدایی مسی شده است. او اخیرا به تی وی سه کاتالونیا گفته بود که اگر مسی علنی اعلام کند، حاضر به استعفا خواهد شد.

رونالد کومان سرمربی بارسا هم تاکید کرده است که برای فصل بعد روی مسی حساب می کند ولی فوق ستاره آرژانتینی امروز با عدم حضور در تست کرونای بارسا نشان داد که تصمیمش برای جدایی جدی است. با موضع باشگاه بارسلونا به نظر می رسد کار دو طرف به دادگاه کشیده خواهد شد.

 

 

 

 

دیدگاه‌ها