کد خبر : 1705043 | 09 شهریور 1399 ساعت 23:43 | 45.9K بازدید | 0 دیدگاه

رقیب بیرانوند مغلوب ایرانی‌های شارلروا؛

دلربایی قلی‌زاده با پاس‌های نقطه‌ای!

ستاره ریزنقش ایرانی شارلروا مثل بازی‌های قبل پاس گل داد تا تیمش صدرنشین ژوپیر لیگ شود.

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه بازی‌های هفته چهارم ژوپیر لیگ بلژیک، تیم شارلروا که مثل بازی اخیرش علی قلی‌زاده و کاوه رضایی را به‌صورت همزمان در ترکیب داشت، از ساعت ۲۰:۴۵ امشب در استاد دو پایس مقابل رویال آنتورپی قرار گرفت که علیرضا بیرانوند را روی نیمکت می‌دید.

 

 

1523628

 

 

علی قلی‌زاده که در دو هفته گذشته دو پاس گل زیبا با پاس‌های دقیق به کاوه رضایی داده بود، امشب هم پس از  حرکت تکنیکی چشم‌نواز خود مقابل یاران بیرانوند پاس گل داد.

 

در دقیقه ۱۷ این مسابقه کاوه رضایی در میانه میدان با ضربه سر توپ را به علی قلی‌زاده رساند تا او با حرکت در عرض از سمت راست زمین و دو سر توپ دیدنی، پاس رو به جلو، دقیق و بی‌نقصی به نیکولسون داد تا این بازیکن جامائیکایی با شوت محکم دروازه ژان بوته فرانسوی و رقیب بیرانوند را باز کند.

 

 

1523629

 

 

آنتورپ در دقیقه ۲۲ یک اخراجی داد و در ادامه هم نتوانست کاری از پیش ببرد تا یاران قلی‌زاده و رضایی در لحظات پایانی یک گل دیگر به ثمر رسانند و به پیروزی ۲ بر صفر خانگی مقابل هم‌تیمی‌های بیرانوند برسند.

 

شارلروا با پاس گل طلایی قلی‌زاده و برتری مقابل آنتورپ، به چهارمین پیروزی پیاپی در این فصل دست پیدا کرد تا قاطعانه و با ۱۲ امتیاز صدرنشین جدول ژوپیر لیگ بلژیک شود.

 

 

1523627

 

 

علی قلی‌زاده که سومین پاس گل فصل خود را در سومین هفته پیاپی داد، تا دقیقه ۸۷ دیدار امشب مقابل آنتورپ در زمین بود و کاوه رضایی تا پایان در بازی حضور داشت.

 

علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان ملی پوش ایرانی آنتورپ نیز پس از یک هفته غیبت در فهرست و دو بازی نیمکت‌نشینی، امشب هم فرصت بازی برای تیمش را مقابل شارلروا به دست نیاورد.

دیدگاه‌ها