کد خبر : 1705075 | 10 شهریور 1399 ساعت 09:40 | 52.3K بازدید | 2 دیدگاه

ویدال: امکان ندارد دوباره با براوو رفیق بشوم

آرتورو ویدال می‌گوید با بازی کردن در کنار کلودیو براوو ستاره هموطنش مشکلی ندارد ولی دیگر هرگز با او دوست نخواهد شد.

ویدال: امکان ندارد دوباره با براوو رفیق بشوم

به گزارش "ورزش سه"، آرتورو ویدال ستاره شیلیایی بارسلونا با صحبت درباره مشکلاتی که در تیم ملی کشورش با کلودیو براوو دروازه‌بان این تیم داشته می‌گوید هر زمان که قرار باشد در کنار براوو بازی کند با این مساله مشکلی نخواهد داشت ولی دیگر امکان ندارد که بتواند با براوو دوست و رفیق باشد.

 

1523657

 

رابطه ویدال و براوو اولین بار در سال 2017 به وخامت گرایید. شیلی در آن زمان مقابل برزیل 3-0 شکست خورد و از صعود به جام جهانی 2018 بازماند. بعد از بازی همسر براوو چند نفر از بازیکنان شیلی را به بی مسئولیتی متهم کرد و گفته شد آرتورو ویدال یکی از این بازیکنان بوده. از آن زمان به بعد رابطه ویدال و براوو در تیم ملی شیلی تیره و تار شد و با اینکه هر دو مشکل در روابط شان را تکذیب می کردند ولی در شیلی همه می دانستند که ویدال و براوو از هم دل خوشی ندارند.

 

ویدال حالا در گفتگویی یوتیوبی در این باره گفت: " من قواعد را می دانم و به هم تیمی هایم احترام می گذارم. وقتی تیم موفق است همه رفیق هستند ولی وقتی تیم می بازد وفاداری‌ها از بین می رود. من نمی توانم این را قبول کنم".

 

ستاره شیلیایی بارسا در ادامه گفت: " من و براوو دیگر هرگز نمی توانیم رفیق باشیم ولی برای دفاع از تیم ملی شیلی با تمام قدرت به عنوان هم تیمی در کنار هم بازی خواهیم کرد. او تمام تلاشش را برای تیم ملی خواهد کرد و من هم همینطور. در فوتبال همه با هم دوست و رفیق نیستند ولی در زمین بازی به بهترین شکل ممکن کنار هم کار می کنند".

 

 

دیدگاه‌ها