کد خبر : 1705334 | 11 شهریور 1399 ساعت 12:00 | 20K بازدید | 0 دیدگاه

تلاش ویدال برای فسخ قرارداد با بارسلونا

درحالیکه آرتورو ویدال امیدوار است با ترک بارسا به اینتر ملحق شود مدیر برنامه‌های او در حال مذاکره با باشگاه کاتالان برای فسخ قرارداد ستاره شیلیایی است.

تلاش ویدال برای فسخ قرارداد با بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، اسکای ایتالیا مدعی شد مدیر برنامه‌های آتورو ویدال ستاره شیلیایی بارسلونا در حال مذاکره با این باشگاه است تا بلوگرانا را به فسخ قرارداد ویدال راضی کند.

 

1523909

 

قرارداد ویدال با بارسا تابستان سال آینده منقضی می‌شود ولی او مشتاق است که بارسا را ترک کند. گفته می‌شود محتمل‌ترین گزینه او در تابستان امسال اینتر میلان است چرا که هم آنتونیو کونته به او علاقه زیادی دارد و هم ویدال معتقد است شرایطش در اینتر به مراتب بهتر از بارسا خواهد بود.

 

ویدال در فصلی که گذشت 43 بازی برای بارسا انجام داد و هشت گل به ثمر رساند. اما در روزهای اخیر رسانه‌های نزدیک به بارسا گزارش دادند در حالیکه رونالد کومان و مدیریت باشگاه قصد نوسازی تیم را دارند نام ویدال به عنوان یکی از نامزدهای خروج از باشگاه مطرح شده است.

 

1523907

 

با توجه به این اخبار است که مدیر برنامه‌های ویدال امیدوار است بتواند بارسا را راضی به فسخ قرارداد ستاره شیلیایی کند. ویدال هم در روزهای اخیر مصاحبه تندی علیه بارسا انجام داده و گفته بود در تیم بارسلونا تنها 13 بازیکن حرفه ای وجود دارد. او انتقادهایی هم از سبک مدیریتی بارسا کرده بود.

 

دیدگاه‌ها