کد خبر : 1705088 | 10 شهریور 1399 ساعت 10:48 | 7.6K بازدید | 0 دیدگاه

سپیده: از این پس فقط تفریحی مسابقه می دهم!

دختر رکورددار دوومیدانی در اندیشه خداحافظی

رکوددار سه ماده دوومیدانی زنان تصمیم به خداحافظی گرفته و قصد دارد فقط به صورت تفریحی در مسابقات داخلی شرکت کند.

دختر رکورددار دوومیدانی در اندیشه خداحافظی

به گزارش "ورزش سه"، سپیده توکلی که سابقه زیادی در تیم ملی دوومیدانی دارد، اخیرا در مسابقات جایزه بزرگ تهران در رشته پرتاب وزنه شرکت کرد و مدال نقره گرفت.


این اتفاق در حالی رخ داد که توکلی رکوددار ماده های پنجگانه، هفتگانه و پرش ارتفاع در ایران محسوب می شود و برای همه سوال بود که چرا او در یک ماده غیرتخصصی مسابقه داده است.


گویا این دختر دوومیدانی کار تصمیم به خداحافظی از تیم ملی گرفته و قصد دارد از این پس به صورت شخصی و به قول خودش تفریحی در مسابقات داخلی شرکت کند.


سپیده توکلی که در 31 سالگی هنوز فرصت حضور در تیم ملی را دارد، در آخرین مصاحبه خود به خبرورزشی گفته که قصد ندارد دیگر به صورت حرفه ای به کارش ادامه دهد: «به احتمال زیاد خداحافظی می‌کنم، ولی در مسابقات داخلی شرکت می‌کنم. من در این سال‌های آخر مخصوصاً آخرین مسابقه‌ای که اعزام شدم خیلی اذیت شدم و الان واقعاً به جایی رسیده‌ام که فکر می‌کنم آرامشم خیلی مهمتر از این است که بخواهم ورزش حرفه‌ای کنم. من ۱۰ تا ۱۲ سال عضو تیم ملی بودم و تقریباً سه بازی آسیایی خارج سالن رفتم، دو بازی آسیایی داخل سالن رفتم و پنج قهرمانی آسیا و پنج مدال آسیایی دارم و فکر می‌کنم اگر بخواهم بیشتر از این وقت بگذارم و هزینه کنم، روحیه‌ام هم می‌ریزد و ترجیح دادم که فقط تفریحی در مسابقات شرکت کنم.»

دیدگاه‌ها