کد خبر : 1705116 | 10 شهریور 1399 ساعت 13:16 | 42.2K بازدید | 2 دیدگاه

تغییرات احتمالی این هفته در ترکیب بارسلونا

منابع نزدیک به بارسا می گویند این تیم در هفته پیش رو شاهد خروج چند بازیکن خواهد بود. کومان خواهان کوچک شدن تیمش شده است.

تغییرات احتمالی این هفته در ترکیب بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، رونالد کومان امروز کار خود را به تیم 30نفره بارسلونا آغاز می‌کند. البته قاعدتاً باید او 31 بازیکن در اختیار می داشت ولی مسی پیشتر به باشگاه اطلاع داده که در تمرینات شرکت نخواهد کرد. او هفته گذشته با ارسال یک فکس خواهان جدایی شده بود و در تستهای کرونای پیش از شروع تمرینات هم شرکت نکرد.

 

1523612

 

رونالد کومان معتقد است به این تعداد بازیکن نیازی ندارد و از مدیریت ورزشی خواسته به چند نفر از بازیکنان راه خروج را نشان بدهد تا تیم خلوت تر شود. کومان البته ضرب الاجل زمانی یا تعداد مشخصی از بازیکنان را به باشگاه اعلام نکرده چرا که به دشواریهای فعلی وضعیت بازار آگاه است. اما کومان می خواهد تعداد بازیکنانش را هر چه سریعتر کم کند.

 

مدیریت ورزشی بارسا برای پاسخ دادن به این خواسته به شدت در تلاش است. باشگاه برای پاسخ دادن به تقاضای کومان برای جذب مهره‌های مورد نظرش که یک دفاع وسط، یک هافبک و یک مهاجم هستند به درآمد نیاز دارد. با توجه به اینکه وضعیت مسی هنوز مشخص نیست بارسا ترجیح می‌دهد برای جذب بازیکن به دنبال گزینه‌های ارزان قیمت باشد.

 

1523712

 

موندو دپورتیوو از منابع خود نقل می‌کند که بارسلونا پیشنهادات جدیدی دریافت کرده و این هفته ممکن است شاهد خروج چند بازیکن باشد. راکیتیچ به احتمال زیاد به سویا خواهد پیوست و بارسا امیدوار است شاهد پیوستن سوارز به یوونتوس و ویدال به یوونتوس یا اینترمیلان باشد. احتمال پیوستن اومتیتی به باشگاه سابقش لیون هم وجود دارد و سلتاویگو خواهان به خدمت گرفتن رافینیا شده است.

 

1523710

 

 

 

دیدگاه‌ها