کد خبر : 1705121 | 10 شهریور 1399 ساعت 13:55 | 200K بازدید | 15 دیدگاه

دونادونی و استراماچونی علیه قانون منع حضور خارجی ها

شایعه عجیب درباره نیمکت استقلال

یک وبسایت ایتالیایی نوشت چنانچه استقلالی ها در جذب استراماچونی ناکام باشند، به سراغ روبرتو دونادونی خواهند رفت.

شایعه عجیب درباره نیمکت استقلال

به گزارش "ورزش سه"، بحث بازگشت آندره آ استراماچونی به استقلال به سوژه این روزهای رسانه های ایتالیایی تبدیل شده است. پس از سفر احمد سعادتمند مدیرعامل استقلال به ایتالیا و مذاکره برای برگرداندن مربی سابق این تیم به ایران، خبر بازگشت احتمالی این سرمربی توسط رسانه های ایتالیایی بازتاب داده شد.


رسانه های معتبر ایتالیایی از جمله جیانلوکا دی مارزیو خبرنگار معروف اسکای اسپورت و نیکولو شیرا خبرنگار روزنامه گاتزتا دلو اسپورت و همچنین وب سایت معروف فوتبال ایتالیا به بحث بازگشت احتمالی استراماچونی به استقلال پرداختند.


اما اکنون وب سایت ایتالیایی "سری بی نیوز" در خبری تأمل برانگیز ادعا کرده است که در صورت به بن بست خوردن مذاکرات استقلال با استراماچونی، مدیران این تیم سراغ روبرتو دونادونی سرمربی سابق تیم ملی ایتالیا خواهند رفت.

 

1523723


این وب سایت با تیتر «مقصد غافلگیرکننده دونادونی» نوشته است ممکن است این سرمربی ایتالیایی راهی ایران شود. سری بی نیوز نوشته است:


«آینده روبرتو دونادونی با وجود چندین پیشنهاد از تیم های سری B می تواند در خارج از ایتالیا باشد. در صورتی که استراماچونی از حضور در ایران امتناع کند.


آینده روبرتو دونادونی می تواند دوباره دور از ایتالیا باشد. سرمربی پیشین تیم ملی پس از تجربه حضور در لیگ چین و حضور بر روی نیمکت تیم شنزن، به نظر می رسید که به مربیگری در ایتالیا بازگردد.


مربی اهل سیزانو برگاماسکو این روزها به گزینه اول تیم اسپزیا تبدیل شده است که چند روز پیش توانست به سری آ ایتالیا صعود کند. چنانچه که استراماچونی از بازگشت به ایران خودداری می کند، ایرانی ها به دونادونی روی می آورند.


سرنوشت دونادونی می تواند شگفتی های جدیدی را برای مربی سابق بولونیا و پارما رقم بزند. مقصد بعدی وی می تواند به طور غیرمنتظره ای از تجربه حضور آندره آ استراماچونی، مربی سابق اینتر در استقلال حاصل شود.


مربی رمی پس از پایان ناگهانی رابطه اش با ایرانی ها، بار دیگر از سوی مدیریت استقلال با وی تماس گرفته شده تا به نیمکت این تیم بازگردد. برای متقاعد کردن استراماچونی، باشگاه ایرانی پیشنهاد جذابی به مربی جوان ایتالیایی ارائه داده است.


سرمربی سابق اودینزه و اسپارتاپراگ برای تصمیم گیری در این مورد زمان خواسته است و باشگاه ایرانی آماده است تا در صورت عدم توافق با استراماچونی، به سراغ دونادونی برود. دونادونی در اواخر دوران ورزشی اش در لیگ عربستان و با لباس الاتحاد به میدان رفت. او همچنین سابقه حضور در لیگ MLS آمریکا را نیز دارد.»


البته به نظر نمی رسد خبری که این وب سایت ایتالیایی آنچنان معتبر باشد. علاوه بر این، با توجه به قوانین عدم جذب مربی و بازیکن خارجی، حضور دونادونی در ایران غیرممکن به نظر می رسد مگر اینکه قانونی که به تازگی توسط فدراسیون فوتبال تصویب شده، لغو گردد.

دیدگاه‌ها