کد خبر : 1705133 | 10 شهریور 1399 ساعت 14:56 | 40.4K بازدید | 0 دیدگاه

ماکسی بیانکوچی:

مسی خسته شده، هرگز تصور چنین روزی را نمی کردم

پسرخاله لیونل مسی معتقد است او از بارسا خسته شده و به همین دلیل قصد جدایی دارد.

مسی خسته شده، هرگز تصور چنین روزی را نمی کردم

به گزارش "ورزش سه"، لیونل مسی پس از 15 سال بازی برای بارسا حالا قصد جدایی دارد. او هفته گذشته رسما تقاضای جدایی کرد ولی بارسلونا موضعی کاملا مخالف اتخاذ کرده و قصد ندارد اجازه جدایی به او بدهد. مسی اعتقاد دارد که با توجه به دیر تمام شدن فصل گذشته می تواند به بندی در قراردادش استناد کرده و قراردادش را فسخ کند ولی بارسلونا تاریخ اعتبار این بند را 10 ژوئن می داند.

 

 

1523722

 

 

ماکسی بیانکوچی پسرخاله مسی در مصاحبه با رادیو کنتیننتال گفت:« لئو باید به تیمی برود که در آن خوشحال باشد. او می خواهد از بارسا برود چون دیگر خوشحال نیست و خسته شده است. این حق اوست که راهی تیم دیگر شود. اینطور که خوانده ام، او هنوز یک سال دیگر قرارداد دارد. برای بارسا هم بهتر است به او مجوز جدایی بدهد چون سال دیگر بازیکن آزاد خواهد بود.»

 

بیانکوچی ادامه داد:« هرگز تصور چنین روزی را نمی کردم. به فکرم هم نمی رسید که لئو روزی بخواهد از بارسا جدا شود و گمان همه این بود که در همین تیم بازنشسته می شود. او به چه تیمی خواهد رفت؟ نمی دانم ولی از نظر من سیتی می تواند گزینه ایده آلی باشد.

دوست دارم او را در تیمی ببینم که زیبا و خوب بازی می کند و سیتی گواردیولا چنین تیمی است. پی اس جی هم می تواند گزینه خوبی باشد ولی باید صبر کرد و دید در نهایت خودش چه تیمی را انتخاب می کند.»

 

دیدگاه‌ها