کد خبر : 1705141 | 10 شهریور 1399 ساعت 15:37 | 36.3K بازدید | 1 دیدگاه

ادعای موندودپورتیوو:

ستاره هلندی لیورپول به بارسلونا نزدیک تر شد

جورجینیو واینالدوم ستاره هلندی لیورپول چراغ خامش در حال نزدیک تر شدن به بارسلوناست.

ستاره هلندی لیورپول به بارسلونا نزدیک تر شد

به گزارش "ورزش سه"، جورجینیو واینالدوم یکی از گزینه های درخواستی رونالد کومان از باشگاه بارسلوناست. مرد هلندی که ایوان راکیتیچ و آرتورو ویدال را در فهرست مازاد خود قرارداده، معتقد است واینالدوم می توان بازیکنی مناسب برای ایده های او در بارسا باشد.

 

 

1521065

 

 

واینالدوم تا ژوئن 2021 با لیورپول قرارداد دارد و هنوز خبری از تمدید قرارداد نیست. او 89 دقیقه برای قرمزها در سوپرکاپ انگلیس مقابل آرسنال بازی کرد و سپس حاضر نشد در مورد شایعات جدایی اش صحبت کند.

یورگن کلوپ نیز در نشست خبری قبل از این بازی پاسخ مشابهی داده بود و گفت که این مساله ای بین واینالدوم و باشگاه است و نمی خواهد در موردش حرف بزند.

 

 

1501786

 

 

واینالدوم که از سال 2016 برای لیورپول بازی می کند، می داند که با ورود احتمالی تیاگو آلکانتارا نقش اصلی خود در تیم را از دست خواهد داد و باشگاه انگلیسی هم می تواند با فروش این بازیکن به بارسا، بخشی از هزینه جذب تیاگو را فراهم کند.

بارسلونا با علم به این موضوع مذاکرات با ستاره هلندی را پیش می برد و گفته می شود دو طرف پیشرفت های قابل توجهی نیز داشته اند و واینالدوم حالا نزدیک تر از گذشته به باشگاه کاتالان است.

مدیر برنامه های واینالدوم نیز در مصاحبه اخیر خود حاضر نشد مذاکرات با بارسا را تکذیب کند ولی همه چیز را به باشگاه لیورپول وابسته دانست.

نام واینالدوم تا به امروز برای هواداران بارسا یادآور یک خاطره تلخ است. او در برتری 4-0 تاریخی سال گذشته لیورپول بر بارسا، زننده دو گل تیمش بود.

 

دیدگاه‌ها