کد خبر : 1705149 | 10 شهریور 1399 ساعت 16:33 | 68.6K بازدید | 3 دیدگاه

مدافع سپاهان آمار سعید آقایی را داد!

ین روزها پرسپولیس فصل نقل و انتقالات خوبی را سپری نمی کند. مشکلات مربوط به پرداخت مطالبات برانکو و دستیارانش باعث شده تا تمرکز مدیران این تیم بر روی این مسئله باشد تا پرسپولیس از خطر محرومیت های سنگین، فرار کند.

مدافع سپاهان آمار سعید آقایی را داد!

به گزارش "ورزش سه"، ااما نکته ای که هواداران این تیم را نگران کرده است، از دست رفتن فرصت جذب بازیکنانی است که به نظر می رسد در لیست خرید یحیی گل محمدی حضور داشته اند. بازیکنانی که یکی پس از دیگری در حال پیوستن به تیم های رقیب هستند.


دانیال اسماعیلی فر نخستین بازیکنی است که به طور جدی به پرسپولیس لینک شده بود. شاگر سابق یحیی در ذوب آهن، در انتهای فصل قراردادش به اتمام رسید و سرخپوشان سخت به دنبال جذب او بودند. طبق شایعاتی که از منابع نزدیک به باشگاه به گوش می رسید، پرسپولیسی ها با اسماعیلی فر به توافق کامل رسیده بودند ولی این بازیکن با چرخشی عجیب و ناگهانی، به دیگر تیم شهر اصفهان یعنی سپاهان پیوست و این مسئله باعث دلخوری گل محمدی از مدیران پرسپولیس شد.


دیگر بازیکن مدنظر سرخپوشان رضا اسدی است که یا در تراکتور می‌ماند یا به تیمی در خارج از ایران خواهد رفت.


سومین بازیکنی که گل محمدی قصد داشت او را برای تقویت تیمش جذب کند، سعید آقایی است. مدافع چپ تیم سپاهان که در این فصل بیشتر بازی ها را از روی نیمکت تیم نظاره گر بود، اصلی ترین گزینه یحیی برای سمت چپ تیمش بود. آقایی نیز مذاکراتی را با پرسپولیسی ها داشت و حتی یکی از روزنامه های ورزشی گفته بود این بازیکن طی روزهای آتی به جمع سرخپوشان ملحق خواهد شد، اما شب گذشته محمد طیبی مدافع تیم سپاهان در یک لایو اینستاگرامی اعلام کرد که آقایی با تراکتورسازی به توافق نهایی رسیده و این بازیکن به زودی راهی تبریز می شود.
البته این خبر هنوز قطعیت ندارد و شاید آقایی اینبار جرخش دیگری انجام بدهد!

دیدگاه‌ها