کد خبر : 1705163 | 10 شهریور 1399 ساعت 17:32 | 36.8K بازدید | 0 دیدگاه

تکذیب یک شایعه عجیب در مورد شماره لیونل مسی!

مارتین برایثویت، مهاجم دانمارکی بارسلونا شایعات مربوط به طلب کردن شماره 10 را رد کرد.

تکذیب یک شایعه عجیب در مورد شماره لیونل مسی!


به گزارش "ورزش سه"، در روزهایی که اخبار همگی حول محور جدایی لیونل مسی از بارسلوناست، خبری عجیب مبنی بر تمایل مارتین برایثویت به پوشیدن لباس شماره 10 برای فصل بعد و درمیان گذاشتن این خواسته با باشگاه بوده که البته به شدت از سوی او مورد تکذیب قرار گرفته است.

 

مارتین برایثویت گفت: "مردم با خودشان چه فکری می کنند؟ البته که من به باشگاه نرفتم و شماره مسی را نخواستم. این بی احترامی بزرگی خواهد بود. من واقعا احساس می کنم افرادی که این نوع داستان ها را منتشر می کنند احترامی برای مردم قائل نیستند.

 

1523763

 

چیزهای زیادی در مورد مسی منتشر شده و من نمی دانم چه اتفاقی می افتد. فقط می توانم بگویم که مسی یک بازیکن بزرگ و هم تیمی بسیار خوب است. ناگفته نماند که او در زمین فوتبال آخر هر هفته ثابت کرده قادر به انجام چه کارهایی است. مسی یکی از بهترین بازیکنان است و اگر از بارسلونا جدا شود به ضرر این باشگاه خواهد بود. امیدوارم این اتفاق نیفتد، اما نمی دانم در نهایت چه خواهد شد و بنابراین نمی خواهم در مورد چیزی که نمی دانم اظهار نظر کنم.

 

شایعات مربوط به جدایی از بارسلونا؟ من چهار سال دیگر با بارسلونا قرارداد دارم، روزهای خوبی را در این باشگاه می گذرانم و به نظر می رسد آنها از من راضی هستند و من نیز احساس خوبی به جایگاه فعلی ام دارم. صادقانه بگویم هیچ صحبتی در مورد تغییر باشگاه نداشته ام. اولین کسی هستید که در این مورد با شما صحبت می کنم و من اصلا حتی یک لحظه هم به جدایی فکر نکرده ام. من فقط به این فکر می کنم که چطور می توانم فصل آینده برای بارسلونا خوب بازی کنم. دیوانه وار تشنه آغاز فصل آتی و فتح عناوین فراوان هستم."

دیدگاه‌ها