کد خبر : 1705169 | 10 شهریور 1399 ساعت 17:49 | 74.4K بازدید | 3 دیدگاه

بارسلونا به دنبال تمدید؛

باورنکردنی؛ یک سال دوری از فوتبال در انتظار لیونل مسی!

ممکن است لیونل مسی برای ترک بارسلونا مجبور به تحمل تاوان بزرگی باشد.

باورنکردنی؛ یک سال دوری از فوتبال در انتظار لیونل مسی!

به گزارش "ورزش سه"، تا به امروز تعابیر فراونی در مورد بندهای موجود در قرارداد لیونل مسی مطرح شده و ESPN فاش کرد مدیران بارسلونا معتقدند فقط یک راه برای جدایی قانونی لیونل مسی وجود دارد و او تنها در صورتی که یک فصل فوتبال بازی نکند و فصل بعد راهی تیم جدیدی شود، می تواند رایگان نوکمپ را ترک کند.

 

1523679

 

در واقع مدیران بارسلونا معتقدند قرارداد به شکلی منعقد شده که لیونل مسی فقط در صورتی می تواند رایگان این تیم را ترک کند که یک سال بیرون نشسته و در تیمی به میدان نرود و همچنین دستمردی نیز از بارسلونا دریافت نکند.

 

مسی 33 ساله در تلاش است به بندهای موجود در قرارداد سال 2017 که او اجازه می دهد تا در پایان هر فصلی که خواست به طور رایگان بارسا را ترک کند، استناد کرده و اینگونه از این تیم جدا شود. منابع باشگاه بارسلونا به ESPN گفتند که مهلت فعال سازی این بند در ژوئن تمام شده است.

 

به گفته چندین کارشناس حقوقی، بند قرارداد مسی را می توان به روش های مختلفی تفسیر کرد. اگر مسی و باشگاه نتوانند به تفاهم برسند، این اختلاف نظر به تشکیل پرونده در دادگاه منجر می شود. البته بارسلونا به شدت در تلاش است با لیونل مسی تمدید کند و پیشنهادی دو ساله به او ارائه داده است. جوزپ بارتومئو می خواهد این هفته در اسپانیا با پدر و مدیر برنامه مسی جلسه گذاشته و پیشنهادی دو ساله با دستمزدی سالانه نزدیک به 100 میلیون یورو به او ارائه دهد.

دیدگاه‌ها