کد خبر : 1705211 | 10 شهریور 1399 ساعت 20:00 | 55.6K بازدید | 2 دیدگاه

اسدی تا ۱۰ روز آینده به اتریش سفر می‌کند؛

سپاهان نه، هافبک تراکتور در اتریش

هافبک بلندقامت تراکتور با اتمام قراردادش از این تیم جدا می‌شود و راهی یک تیم اتریشی خواهد شد.

سپاهان نه، هافبک تراکتور در اتریش

به گزارش "ورزش سه"، طی روزهای اخیر شایعات زیادی پیرامون توافق رضا اسدی با سپاهان مطرح شد و حتی گفته می‌شد این بازیکن جوان تراکتور  به زودی به اصفهان سفر می‌کند تا طلایی‌پوش شود، اما در واقع این انتقال انجام نخواهد شد و او فصل آینده جزو لژیونرهای ایرانی خواهد بود.  

 

اسدی که پس از تجربه بازی در نفت تهران و سایپا، فصل موفقی را همراه با تراکتور پشت سر گذاشت و علاوه بر حضور موثر در کارهای دفاعی و میانی، ۵ گل هم به ثمر رساند، با عملکردش طی یک سال اخیر مورد توجه باشگاه‌های زیادی قرار گرفت ولی او بدون تردید فصل آینده در ایران به کارش ادامه نخواهد داد.

هافبک بلند قامت تراکتور که به دلیل محرومیت در فینال جام حذفی غایب خواهد بود، هم‌اکنون در جمع شاگردان ساکت الهامی حضور دارد و به همراه تیمش در تبریز تمرین می‌کند ولی قرار است با پایان تمرینات سرخ پوشان فوتبال آذربایجان به تهران برگردد و مقدمات سفر اروپایی‌اش را فراهم آورد.

اسدی با وجود دریافت پیشنهاد تمدید قرارداد از تراکتور و حضور در لیست تیم‌هایی همچون پرسپولیس و سپاهان، سال آینده جزو لژیونرهای فوتبال ایران خواهد بود و به توافق نهایی با یک تیم اتریشی رسیده است.

 

این بازیکن طی ۱۰ روز آینده و با دریافت ویزا، راهی کشور اتریش خواهد شد تا قرارداد خود با باشگاه جدیدش را نهایی کند و البته اگر اسدی در ایران بماند، انتخاب او تراکتور خواهد بود و راهی تیم دیگری نخواهد شد.

دیدگاه‌ها