کد خبر : 1705226 | 10 شهریور 1399 ساعت 21:00 | 11.2K بازدید | 0 دیدگاه

سرمربی لورکوزن و تأیید جدایی کای هاورتز

پیتر بوش سرمربی بایرلورکوزن تایید کرد کای هاورتز دیگر با این تیم تمرین خواهد کرد.

سرمربی لورکوزن و تأیید جدایی کای هاورتز

به گزارش "ورزش سه"، موفق ترین تیم نقل و انتقالات تابستانی یعنی چلسی با وجود چندین خرید فوق العاده اما هنوز هم یک عملیات ناتمام در این زمینه دارد؛ عملیات جذب کای هاورتز که البته حالا باید آن را هم کاملاً موفق تلقی کرد تا به نوعی شاهکار تیم لندنی در نقل و انتقالات تابستان 2020 به بهترین شکل ممکن تکمیل شده باشد.

 

آبی های لندن با پدیده آلمانی برای امضای یک قرارداد 5 ساله به توافق رسیده‌اند و به احتمال فراوان طی ساعات و یا یکی دو روز آینده انتقال کای هاورتز به چلسی رنگ و بوی رسمی به خود خواهد گرفت؛ اتفاقی که به احتمال فراوان پایان کار باشگاه چلسی در نقل و انتقالات تابستانی خواهد بود.

 

 

1513693

 

 

حالا و در همین رابطه سرمربی بایرلورکوزن یعنی پیتر بوش نیز انتقال به چلسی را تایید کرده است. او در این باره گفت: " متاسفانه ترکیب ما هنوز مشخص نشده است. من انتظار ندارم که کای هاورتز دوباره با ما تمرین کند. احتمال تغییر درباره بازیکنان دیگر نیز وجود دارد."

 

این در حالی است که شب گذشته نیز خبرنگار مطرح بیلد آلمان یعنی کریستین فالک هم انتقال هاورتز به چلسی را قطعی تلقی کرده بود و با این تفاسیر تنها باید منتظر اعلام رسمی آن باشیم.

دیدگاه‌ها