کد خبر : 1705253 | 10 شهریور 1399 ساعت 23:21 | 52K بازدید | 0 دیدگاه

غیبت هافبک آبی‌ها در بازی فینال حذفی؛

انصراف دشتی از ادامه کار با استقلال

هافبک استقلال اعلام کرد به دنبال جدایی از این تیم است و در تمرین فردای آبی‌ها شرکت نمی‌کند.

انصراف دشتی از ادامه کار با استقلال

به گزارش "ورزش سه"، علی دشتی که سال گذشته یکی از خریدهای زودهنگام استقلال لقب گرفت و قراردادی به مدت دو فصل با آبی‌ها امضاء کرده بود، تصمیم به جدایی از این تیم گرفته و می‌خواهد با فسخ قراردادش راهی تیم دیگری شود.  

این هافبک هجومی که با پارس جنوبی جم به لیگ برتر صعود کرد و در این تیم چهره شد، یک فصل بازی در سایپا را تجربه کرد و سال پُر فراز و نشیبی را در استقلال داشت، اقدام به جدایی از این تیم کرده و چنین موضوعی را با مسؤولان باشگاه در میان گذاشته است.

 

دشتی به خبرنگار ما اعلام کرده امروز دوشنبه به دلیل بیماری برادرش در تمرین استقلال شرکت نکرده، فردا هم در تمرین آبی‌ها حضور پیدا نمی‌کند و در بازی فینال جام حذفی مقابل تراکتور نیز در کنار تیمش نخواهد بود و به دنبال جدایی از این تیم است.

تاکنون بازیکنی به صورت رسمی از جمع آبی‌ها جدا نشده و اگر دشتی موافقت باشگاه را بگیرد، نخستین بازیکن استقلال در نقل و انتقالات تابستانی است که راهی تیم دیگری می‌شود.

 

البته یک فصل دیگر از قرارداد علی دشتی با استقلال باقی مانده و او باید با رضایت باشگاه با تیم دیگری قرارداد امضاء کند؛ به همین منظور مدیر برنامه‌های دشتی فردا در باشگاه استقلال حضور پیدا خواهد کرد تا رضایت‌نامه این بازیکن را بگیرد.

دیدگاه‌ها