کد خبر : 1705255 | 10 شهریور 1399 ساعت 23:37 | 30.8K بازدید | 0 دیدگاه

قربانی: هر کسی برای خود به دنبال فالوئر است!

مدافع سابق استقلال معتقد است که این روزها در شبکه‌های اجتماعی چهره‌های بسیاری به دنبال ایجاد صفحه برای خود هستند و فالوئر جمع می‌کنند.

قربانی: هر کسی برای خود به دنبال فالوئر است!

به گزارش "ورزش سه"، پیروز قربانی پیشکسوت باشگاه استقلال در واکنش به حواشی جنجالی چند روز اخیر استقلالی‌ها در گفتگو با رادیو جوان گفت: آقای سعادتمند از طرفی می‌گویند مجیدی با ما قرارداد دارد و اتفاقا طبق قانون، سرمربی فصل بعد است و از طرفی برای مذاکره با استراماچونی به ایتالیا می‌روند و این خبر را فاش می‌کنند که ما حق تصمیم گیری درباره فصل بعد را داریم، من سوال دارم که چگونه این اتفاق می‌تواند رقم بخورد؟ آن‌هم وقتی نه استعفا داده بود و نه مصاحبه کرده بود!

 

وی افزود: به ویژه در شرایط حساسی که استقلال پشت سر می‌گذاشت شما مطمئن باشید هر فرد دیگری به جای مجیدی بود برایش قبل از دربی این ذهنیت ایجاد می‌شد و درباره این اتفاق مطمئنا من حق را به فرهاد مجیدی می‌دهم.

قربانی درباره جدایی استراماچونی و شرایط فعلی هم گفت: وقتی یک مربی کارش را انجام می‌دهد و کیفیت خوبی از خود به نمایش می‌گذارد، یک عده در فضای مجازی هشتگ می‌سازند و علیه کسی که سال‌ها دوستش داشته و تشویقش کردند، موج به راه انداخته و نتایج او را کوچک می‌شمارند. آیا این کار اشتباه نیست؟ من سوالم از هواداران این است که آن‌ها چه واکنشی به جدایی به یکباره آقای استراماچونی نشان دادند؟ اگر استقلال نتیجه نگیرد و خدایی ناکرده دیدار فینال جام حذفی را ببازد، چه کسی مسئولیت آن را برعهده خواهد گرفت؟ قطعا مسئولیت با همان کسانی است که این شرایط را ایجاد کرده‌اند. این در حالی است که همه هواداران کادر فنی و بازیکنان را مقصر می‌دانند.

کاپیتان اسبق تیم فوتبال استقلال در واکنش به فعالیت در شبکه‌های اجتماعی گفت: این روزها هر کسی برای خودش کانال و صفحه‌ای دارد و برای خود فالوئر جمع می‌کند؛ مدیریت در فوتبال ایران تحت تاثیر فضای مجازی قرار گرفته و مدیران ما فقط کارهایی انجام می‌دهند که باب میل فضای مجازی باشد. هر فردی هم برای خودش یک کانال زده و هرچه دلش می‌خواهد در آن می‌نویسد. برخی هواداران هم که صبح تا شب سرشان داخل موبایل است، تحت تاثیر این نوشته‌ها قرار گرفته و علیه کسی که سال‌ها او را تشویق می‌کردند فحاشی می‌کنند.

 

او در بخش پایانی صحبت‌های خود درباره استراماچونی گفت: تکرار می‌کنم ای کاش هواداران استراماچونی را روزی قضاوت می‌کردند که تا پایان فصل در استقلال می‌ماند؛ مطمئن باشید اگر استراماچونی به ایران برگردد و نتیجه نگیرد، همین افرادی که امروز بی‌نهایت به او علاقه نشان می‌دهند، به این مربی ایتالیایی توهین می‌کنند.

دیدگاه‌ها