کد خبر : 1705305 | 11 شهریور 1399 ساعت 10:20 | 15K بازدید | 2 دیدگاه

قیمت بالای چلسی، اینتر را از خرید کانته منصرف می‌کند؟

رسانه‌های انگلیسی می گویند چلسی برای واگذاری انگولو کانته بازیکن مد نظر آنتونیو کونته به اینتر قیمتی معادل 80 میلیون پوند درخواست کرده است.

قیمت بالای چلسی، اینتر را از خرید کانته منصرف می‌کند؟

به گزارش "ورزش سه"، رسانه‌های انگلیسی مدعی شدند باشگاه چلسی به اینترمیلان اعلام کرده که برای به خدمت گرفتن انگولو کانته ستاره فرانسوی این تیم باید مبلغ 80 میلیون پوند پرداخت کند.

 

آنتونیو کونته سرمربی اینتر که اخیراً قرارداد جدیدی با این تیم امضا کرده علاقه زیادی به جذب بازیکن از تیم سابقش چلسی نشان داده. اخیراً رسانه های ایتالیایی اعلام کردند کونته علاقه زیادی به جذب انگولو کانته ستاره فرانسوی چلسی دارد.

 

1523868

 

اما در انگلیس امروز اعلام شد که چلسی در پاسخ پرسش باشگاه اینترمیلان بابت احتمال خرید انگولو کانته توسط این تیم اعلام کرده که رقم پیشنهادی اش 80 میلیون پوند معادل 107 میلیون دلار خواهد بود.

 

چلسی که پیشتر خریدهای بزرگی در بازار نقل و انتقالات کرده و برای جذب ستاره هایی مثل تیمو ورنر‌، حکیم زیاش و بن چیلول مبالغ قابل توجهی پرداخت کرده و انتظار دارد به زودی کای هاورتز را هم از بایر لورکوزن خریداری کند در صدد است با دریافت این مبلغ قابل توجه بخشی از هزینه های خود را جبران کند.

 

1523813

 

اما باید دید آیا اینترمیلان حاضر است چنین مبلغ قابل توجهی را در دوران بد اقتصادی ناشی از بحران کرونا پرداخت کند یا امیدوار است در مذاکرات آتی با چلسی تیم انگلیسی را به مبالغ کمتر راضی کند؟

 

 

دیدگاه‌ها