کد خبر : 1705313 | 11 شهریور 1399 ساعت 10:25 | 7.8K بازدید | 0 دیدگاه

فصل 99-400 بدون تماشاگر استارت می خورد

با وجود اینکه بازی های باقی مانده لیگ قهرمانان آسیا در قطر با حضور تماشاگر برگزار می شود نظر فدراسیون فوتبال در سال جدید شروع لیگ برتر هم چنان بدون حضور تماشاگر است.

فصل 99-400 بدون تماشاگر استارت می خورد 

به گزارش "ورزش سه"،  رییس فیفا چندی پیش در نامه ای به فدراسیون های ملی ضمن تشکر به خاطر از سر گیری دوباره بازی های لیگ خواسته بود رفته رفته برای حضور تماشاگر در استادیوم ها برنامه ریزی کنند؛ البته تاکید کرده دراین باره تصمیم گیرنده وزارت بهداشت کشورهاست و باید مشورت های لازم با آنها صورت گیرد. با این وجود به نظر می رسد بازی های لیگ برتر در فصل جدید هم بدون حضور تماشاگر برگزار می شود به این خاطر که درخواستی در این خصوص از سوی سازمان لیگ به وزارت بهداشت ارایه نشده است. تصمیم گیرنده در این خصوص ستاد مبارزه با کرونا در ورزش است. 

 

به تازگی وزارت بهداشت آلمان اعلام کرده است بوندس لیگا در فصل جدید هم بدون حضور تماشاگر استارت خواهد خورد. این در حالی است که فدراسیون فوتبال آلمان بهترین امکانات را در راستای مبارزه با کرونا در فوتبال بکار گرفته است. با این حال وزارت بهداشت آلمان متقاعد نشده که به تماشاگران اجازه حضور در استادیوم ها را دهد. مقامات وزارت بهداشت آمان حتی قبول نکردند دیدار پایانی جام حذفی با حضور حداقلی تماشاگران برگزار شود. 

 

در فوتبال ایران و در ماه های اخیر هیچ باشگاهی جز تراکتور خواهان حضور تماشاگرانش در استادیوم ها نشده است چرا که اجرای پروتکل های ورزشی در استادیوم ها سخت است و از سویی تبعات آن می تواند برای باشگاه ها سنگین باشد. سازمان لیگ به طور حتم در خصوص این موضوع سیاست کشورهای پیشرو در مبارزه با کرونا را الگو قرار خواهد داد و از آنجایی که کشورهای توسعه یافته بر این عقیده اند بازی ها هم چنان باید بدون حضور تماشاگر برگزار شود از این تصمیم تبعیت خواهد کرد. 

 

گفتنی است فصل جدید لیگ برتر اواخر مهر یا اوایل آبان آغاز می شود.

دیدگاه‌ها