کد خبر : 1705318 | 18 شهریور 1399 ساعت 21:15 | 3.3M بازدید | 62 دیدگاه

سورپرایز نقل و انتقالاتی؛ خیلی دور - خیلی بعید

لحظه به لحظه با نقل و انتقالات تابستانی پرسپولیس

پرسپولیسی‌ها در ششمین گام موفق به جذب علی شجاعی وینگر سابق نساجی شدند.

لحظه به لحظه با نقل و انتقالات تابستانی پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال پرسپولیس که این روزها به خاطر خرید پنج بازیکن و جدایی ستارگانش در صدر میزان توجه بازار نقل و انتقالاتی قرار دارد، امروز ششمین خرید خود را هم انجام داد تا تنها یک سهمیه از لیگ برتری هایش باقی بماند.

 

سرخ ها اکنون دور جدید مذاکرات را برای حفظ محمد نادری و همچنین جذب دستکم یک بازیکن دیگر آغاز کرده‌اند. اینجا به صورت اختصاصی و با جزئیات نقل و انتقالات پرسپولیس را بررسی می‌کنیم:

 

 

سه‌شنبه 18 شهریور



21:00 - باشگاه پرسپولیس اعتقاد دارد که قرارداد علی علیپور با لیگ قهرمانان آسیا به پایان می‌رسد و با این استدلال قصد حفظ او را دارند. مسئله ای که بعید است با موافقت آقای گل مواجه شود.


 

۱۷:۳۰ - آرمان رمضانی درباره پیشنهاد استقلال: بحث پیشنهاد بحث درستی نیست. الان خدا را شکر با پرسپولیس قرارداد دارم و تمام تلاشم را خواهم کرد. این بهترین روز زندگی من است.

 


 

1525694

 

17:21- آرمان رمضانی مهاجم فصل گذشته تیم سایپا با عقد قراردادی دو ساله به تیم پرسپولیس ملحق شد.

 


۱۶:۵۸ - پیروانی: خداراشکر پنجره نقل‌وانتقالاتی ما بسته نیست و اتفاقی نیفتاده است. تا ساعت ۶ عصر امروز (سه‌شنبه) هم وقت داریم لیست بازیکنان‌مان برای حضور در لیگ قهرمانان را بدهیم و این اسامی را تا دقایقی دیگر برای فدراسیون فوتبال ارسال می‌کنیم. شجاعی به لیست ما اضافه شد و شاید یک نفر دیگر را نیز برای لیگ قهرمانان اضافه کنیم تا با تمام نفرات راهی این مسابقات شویم.


۱۶:۱۷ - در صورت جذب آرمان رمضانی، سهمیه لیگ برتری پرسپولیس به اتمام خواهد رسید؛ اقایی، لک، پهلوان، آل کثیر، سرلک و شجاعی خریدهای این فصل سرخپوشان بوده‌اند.


۱۵:۴۹ - آرمان رمضانی در واکنش به احتمال پرسپولیسی شدنش به خبرنگار ورزش سه: برویم و مذاکرات را انجام دهیم تا ببینیم چه خواهد شد.


۱۵:۴۶ - آرمان رمضانی مهاجم فصل گذشته تیم سایپا وارد باشگاه پرسپولیس شد تا مذاکرات را انجام دهد.


۱۵:۲۱ - بررسی ها نشان می‌دهد که لیگ ایران مهاجمانی در قواره جانشینی علی علیپور را کمتر از هر زمان دیگری در خود می‌بیند. در چنین شرایط شهباززاده با سپاهان تمدید کرد و شاکری به صورت قطعی راهی گل گهر شد تا اوضاع مبهم تر شود.

 

1525591


۱۵:۰۱ - احتمالا علی شجاعی امروز به همراه دیگر بازیکنان راهی تمرین خواهد شد.


۱۴:۳۰ - ماجرای ندای قلب در نقل و انتقالات این فصل پرحاشیه شده است؛ خرید جدید سرخ ها نیز اینطور به آن واکنش نشان داد: راستش پیشنهاد بود ، حالا نمی شود راجع به ندای قلب و این ها صحبت کرد! اما من تلاشم را کردم که به تیمی که از بچگی عاشقش بودم بروم. به هر باشگاهی نرفتم و فقط به باشگاه پرسپولیس آمدم. خداراشکر مذاکره خیلی خوب بود و در نهایت به تیم محبوبم پیوستم.


۱۴:۰۷ - شجاعی به عنوان ششمین خرید سرخ ها رونمایی شد؛ وینگر چپ پای ۲۳ ساله و چند پسته. او در این سال ها یکی از بهترین بازیکنان تیم نساجی و تیم امید بوده است.

 

1525660


۱۳:۴۵ - علی شجاعی وارد باشگاه پرسپولیس شده تا احتمالا قرارداد را قطعی کند.


۱۳:۰۰ - شجاعی در حالی به پرسپولیس می‌پیوندد که شاید با حضور او، امیری کاملا به خط حمله ملحق شود.


۱۲:۰۰ - باشگاه پرسپولیس روز آرامی را سپری می‌کند؛ برخلاف دیروز که علاوه بر یحیی گل‌محمدی، ۶ بازیکن تیم هم به باشگاه آمدند.


۱۱:۴۰ - صحبت های روز گذشته رغبتی عضو هیئت مدیره و مسئول نقل و انتقالات نشان داد که پرسپولیسی ها هنوز به بازگشت علیپور امیدوار هستند.


۱۰:۳۶ - گفته می‌شود مذاکرات بین پرسپولیس و باشگاه پیکان برای جذب شهریار مغانلو جدی تر شده. بند جدایی این است که ۴۰ درصد از رقم قرارداد آن ها به آسمانی پوشان برسد.


۱۰:۱۳ - هم اکنون خبرنگاران میدانی در اطراف باشگاه پرسپولیس حضور دارند و منتظر ورود علی شجاعی برای ثبت قرارداد هستند.


۹:۴۱ - با جذب شجاعی پرسپولیس تنها یک سهمیه لیگ برتری دیگر خواهد داشت که شاید به خرید مهاجم اختصاص پیدا کند.


۹:۰۰ - روزنامه گل خبر داده که باشگاه المپیک دونتسک به پرسپولیس تخفیف هم داد اما آن ها نتوانستند شهاب زاهدی را در نهایت جذب کنند.

1525677

 


۸:۰۰ - علی شجاعی وینگر تیم نساجی که با پرسپولیس به توافق رسیده بود، پس از طولانی شدن پروسه انتقال در روزهای گذشته امروز احتمالا پرسپولیسی خواهد شد.


 

 

دوشنبه 17 شهریور

 

۱۳:۵۲ - مهدی رسول پناه برای جلسه با امید عالیشاه و سیدجلال حسینی وارد باشگاه شد.

 


 

۱۳:۴۹ - سیدجلال حسینی کاپیتان اول سرخ ها هم اکنون در ساختمان باشگاه است.

 


 

۱۳:۴۴ - امید عالیشاه وارد باشگاه پرسپولیس شد و گفت: «افتخار می‌کنم اگر در تیم بمانم».

 

1508130

 


 

۱۳:۴۰ - امیرعلی حسینی مدیر امور بین الملل پرسپولیس: برای جذب نادری پالس مثبت گرفتیم

 


 

۱۳:۲۴ - شجاع خلیل زاده: من هستم و خواهم بود، آمدم در سالروز شش تایی ها ۶ سال تمدید کنم.

 


 

۱۲:۰۷ - صنعت نفت آبادان خواهان اوست و پرسپولیس تمایل دارد تا به صورت قرضی این بازیکن را بفروشد.

 


 

۱۲:۰۶ - جواد غلامی بازیکن تیم امید پرسپولیس برای دریافت رضایت نامه وارد ساختمان باشگاه شد اما مدیران پرسپولیس با درخواست وی موافقت نکردند.

 


 

۱۲:۰۰ - رضا رهقی سرپرست پیکان حضور مغانلو در تیم پرسپولیس را تکذیب کرد.

 


 

۱۱:۰۱ - دو نفر از مسئولان تیم پیکان هم اکنون در باشگاه پرسپولیس حضور دارند که این موضوع شایعاتی را به وجود آورده است.

 


 

۱۰:۲۰ - مهدی رسول پناه هم اکنون از باشگاه خارج شد و در گفتگو با چند هواداری که در مقابل باشگاه بودند، به آن ها وعده دو خرید خوب دیگر را هم داد.

 


 

۹:۳۰ - امروز آخرین فرصت تیم ها برای ارسال اسامی خود به کنفدراسیون فوتبال آسیاست و آن ها تلاش می‌کنند تا در چند ساعت باقی مانده نفرات مورد نظر را جذب کنند.

 


 

۹:۰۰ - روزنامه گل خبر داده که باشگاه استقلال به‌دنبال این است که با هایجک علی شجاعی، او را به خدمت بگیرد و مانع از پرسپولیسی شدن وی شود.

 


 

1525327

 

00:16 - وحید امیری وینگر سرعتی پرسپولیس با انتشار پیامی در صفحه شخصی خود خبر از تداوم حضورش در این تیم داد و گفت که یکسال دیگر در خدمت باشگاه پرسپولیس خواهد بود.

 

 


 

یکشنبه، ۱۶ شهریور

 

 

 

1525304

 

22:46 - بازتاب تمدید قرارداد بشار رسن با پرسپولیس در صفحه توئیتر الکاس.

 

 


 

22:36 - «وحید امیری ماندنی است»، صحبت مهم امشب مهدی رسول پناه پس از گذراندن روزی پرحاشیه و البته همراه با تمدید قرارداد بشار رسن. ادعایی که اگر صحت داشته باشد، شاید از تب داغ جدایی و استعفای یحیی گل محمدی بتواند بکاهد.

 


 

22:17 - رسول پناه سرپرست مدیرعاملی پرسپولیس مدعی شد بالاترین پیشنهاد مالی برای یک بازیکن را به علی علیپور ارائه کرده است اما وی از یک ماه قبل درصدد جدایی از پرسپولیس بوده است.

 


 

۲۰:۳۰ - باشگاه پرسپولیس که تاکنون ۵ خرید لیگ برتری داشته، از سازمان لیگ درخواست کرده که مجوز خرید ۳ بازیکن لیگ برتری دیگر هم برای تیم ها صادر شود و این سهمیه افزایش یابد. پیروانی سرپرست این تیم خواسته قرمزها را در مصاحبه ای با خبرنگاران در حاشیه تمرین مطرح کرد.

 


 

20:23 - از باشگاه پرسپولیس خبر می‌رسد که محمدحسین مرادمند با این تیم هم به توافق نرسیده است و قرار است تا آخر امشب تصمیم نهایی خود را درباره تیم فصل جدید خود بگیرد.

 

 


 

1525265

 

 

۱۹:۱۳ - بشار رسن با قراردادی یک ساله در پرسپولیس ماندگار شد. او از سه ساعت پیش در ساختمان باشگاه حضور دارد.

 


 


۱۹:۱۰ - مرادمند که دقایقی قبل مذاکره اش با استقلال به پایان رسیده بود، هم اکنون در مقابل باشگاه پرسپولیس است و وارد ساختمان این باشگاه شد.

 



۱۸:۵۰ - محمدحسین مرادمند از باشگاه پرسپولیس خارج شد و نماینده اش گفت که تماس یحیی گل‌محمدی سبب شده تا او به بازی در پرسپولیس ترغیب شود.

 


 

18:01 - علی شجاعی هم اکنون وارد باشگاه پرسپولیس شد تا قراردادش را با این تیم نهایی کند.

 


 

17:00 - شنیده های خبرنگار ما حاکی از آن است که علی شجاعی با پرسپولیس به توافق رسیده است. او توانایی بازی در پست هافبک کناری را دارد.

 


 

15:58 - پایان کار کریستین اوساگوآنا با پرسپولیس؛ اوساگوانا که با نظر یحیی در نیم فصل با قراردادی یک و نیم ساله و با بند تمدید در صورت رضایت باشگاه به پرسپولیس پیوسته بود، اکنون با توجه به نمایشی که داشته مورد توجه این باشگاه نیست تا باشگاه پرسپولیس بتواند قراردادش را به صورت اتوماتیک و بدون مشکلی فسخ کند.

 


 

 

15:48 - بشار رسن برای مذاکرات نهایی با پرسپولیس، وارد ساختمان باشگاه شد.

 


 

1525194

 

15:30 - رضا شاهرودی با انتشار یک استوری برای وحید امیری در تیم جدیدش آرزوی موفقیت کرد تا احتمال جدایی این بازیکن نیز قوت بگیرد!

 


 

 

۱۵:۰۳ - اوساگوآنا هم اکنون در تهران حضور دارد و منتظر تیم مذاکره کننده پرسپولیس است تا شاید جدایی علیپور به حفظ او منجر شود. این در حالی است که مهاجم بلندقامت سرخ ها روز گذشته در ساختمان باشگاه با رسول پناه دیدار کرد و احتمالا دوباره به باشگاه خواهد رفت.

 


 

۱۴:۱۶ - مهدی رسول پناه مدیرعامل پرسپولیس دقایقی قبل وارد ساختمان باشگاه شد. او صحبتی با خبرنگاران انجام نداد و تنها در پاسخ به سوال خبرنگار ما عنوان کرد که امروز هم خرید خواهند داشت.

 


 

۱۴:۱۰ - وضعیت کریستین اوساگوآنا مشخص نیست و پرسپولیس به آسانی نمی‌تواند با او فسخ کند. قرارداد مهاجم نیجریایی که در زمان انصاری فرد بسته شد، یک میلیارد و ۶۶۰ میلیون تومان است.

 


 

۱۴:۰۰ - مهدی عبدی پیش از این که رسول پناه وارد باشگاه شود، با ناراحتی ساختمان باشگاه را ترک کرد و بدون صحبت با خبرنگاران از محل بیرون رفت.

 


 

1525171

 

۱۳:۴۵ - بوژیدار رادوشوویچ در گفتگو با خبرنگار ما جدایی اش را تکذیب کرد و گفت که سخت تمرین می‌کند تا به لیگ قهرمانان آسیا برسد و به تیمش کمک کند. او گفت در این باره چیزی به خودش نگفته اند واین سوال باید از یحیی گل‌محمدی و به خصوص داوود فنایی پرسیده شود.

 


 

1525150

 

۱۲:۲۰ - علی علیپور با انتشار این پست از رد درخواست هایش توسط باشگاه پرسپولیس خبرداد و با اعلام جدایی خود، از هواداران پرسپولیس خداحافظی کرد.

 


 

۱۰:۵۲ - باتوجه به فرصت کم پرسپولیس برای ارسال اسامی نهایی به ای اف سی، احتمالا امروز هیئت مدیره سرخ ها پاسخ علی علیپور را خواهد داد تا تکلیف این بازیکن نیز روشن شود.

 


 

۱۰:۲۱ - شجاع خلیل زاده در گفتگو با روزنامه گل ادعا کرده که امروز قراردادی شش ساله با پرسپولیس امضا خواهد کرد!

 

1525097

 


 

۱۰:۰۰ - خبرگزاری مهر می‌گوید میلاد سرلک مشمول خدمت سربازی است و اگر معافیت نگیرد باید به تیمی نظامی برود. این در حالی است که احتمالا با ثبت نام در ترم جدید دانشگاه، مشکل او برطرف خواهد شد.

 


 

شنبه، ۱۵ شهریور

 

 

۲۲:۳۰ - نشریه رکورد خبر داد که علی علیپور با ماریتیموی پرتغال به توافق رسیده است.

 


 

1524989

 

۱۷:۱۰ - تصویری از ثبت قرارداد بازیکنان پرسپولیس در هیئت فوتبال

 


۱۶:۵۹ - محمد نادری بدون گفتگو با خبرنگاران ساختمان باشگاه را ترک کرد و به سرعت از محل بیرون رفت.

 


 

۱۶:۵۳ - علی علیپور: ماندنم بستگی به باشگاه دارد. قرار است باشگاه به ما خبر بدهد. این که امشب باشد یا فردا را نمی‌دانم. پیشنهاد ۱۰ میلیاردی من به پرسپولیس کذب محض است.

 


 

۱۶:۴۵ - علی علیپور باشگاه را ترک کرد و در مقابل خبرنگاران صحبت خواهد کرد. تمدید قرارداد وی انجام نشده است.

 


 

۱۶:۴۱ - میلاد سرلک در حالی به پرسپولیس پیوست که یحیی گل‌محمدی اعتقاد ویژه ای به فوتبال او دارد و احتمالا حالا بیش از هر کس دیگری از این انتقال خوشحال است.

 

1524976

 


 

۱۶:۳۶ - وی امروز راهی تمرین می‌شود تا در اولین روز قرارداد نخستین تمرینش را با این تیم انجام دهد.

 


 

۱۶:۳۵ - میلاد سرلک شماره ۶۶ را برای بازی در پرسپولیس انتخاب کرده است.

 


 

۱۶:۲۷ - میلاد سرلک هافبک دفاعی سابق شهرخودرو با عقد قراردادی رسما به پرسپولیس پیوست تا پنجمین خرید سرخ ها در نقل و انتقالات تابستانی باشد. قرارداد وی دو ساله خواهد بود.

 


 

۱۶:۰۰ - محمد نادری که پیش‌تر خبر دادیم با درخواست یحیی گل‌محمدی در پرسپولیس ماندنی شده، برای مذاکره با مدیران باشگاه وارد ساختمان باشگاه شد. مسئله اصلی دریافت رضایت نامه او از کورتریک است.

 

1524968

 


 

۱۵:۴۹ - شجاع نگرانی هواداران پرسپولیس را برطرف کرد: من افتخار پوشیدن پیراهن پرسپولیس را با هیچ پیشنهاد و رقمی عوض نمی‌کنم

 

1524967

 


 

14:51 - علی علیپور هم اکنون وارد باشگاه پرسپولیس شد تا مذاکرات نهایی را انجام دهد.

 

1524953

 


 

14:40 - شجاع خلیل زاده در مقابل باشگاه پرسپولیس: ما برای پول بازی نکردیم در این 4 سال و الان هم قرارداد دارم و به خاطر پیشنهاد به باشگاه آمدم و اگر یک صدم جدا شوم، 12-13 میلیارد پول گیر باشگاه می‌آید. یعنی هرچه در این چند سال گرفتم را چند برابرش را می‌دهم و می‌روم.

 


 

14:12 - خروج اوساگوآنا از باشگاه با حواشی عجیبی همراه شد. فردی که وظیفه ترجمه صحبت هایش را برعهده داشت به شکلی عجیب و ناشیانه اشتباه ترجمه می‌کرد. اوساگوآنا در این مصاحبه گفت که از پیشنهاد الشرطه خبر ندارد و اساسا نمی‌خواست صحبتی انجام دهد.

 


 

13:59 - محمدحسین کنعانی زادگان نیز در باشگاه پرسپولیس حضور یافت.

 

1523749

 


 

13:40 - کریستین اوساگوآنا به همراه نماینده اش در باشگاه پرسپولیس حضور یافت تا مذاکراتی را انجام دهد. احتمال جدایی وی زیاد است.

 


 

13:15 - میلاد سرلک که موفق شد رضایت نامه اش را از حمیداوی بگیرد، هم اکنون وارد باشگاه پرسپولیس شد تا قراردادش را نهایی کند.

 


 

12:10 - شجاع خلیل زاده هم اکنون وارد باشگاه پرسپولیس شد. پیش از آن او با هواداران پرسپولیس سلفی گرفت.

 

 


 

1524861

 

۸:۵۹ - روزنامه گل در ادعایی عجیب عنوان کرده که رشید مظاهری برای حضور در پرسپولیس گفته که این تیم باید با حامد لک فسخ قرارداد کند. این در حالی است که رغبتی مسئولان نقل و انتقالات سرخ ها هرگونه مذاکره با مظاهری را تکذیب کرده است.

 


 

۸:۵۰ - خبرنگاران میدانی احتمالا روز سختی را پشت سر خواهند گذاشت و البته باید دید که سرلک چه زمانی به باشگاه خواهد رفت و آیا علیپور و رسن نیز به ساختمان باشگاه می‌روند یا نه.


۸:۰۰ - الکاس قطر تایید کرد که انتقال ترابی به تیمی قطری به زودی انجام خواهد شد.

 

جمعه، ۱۴ شهریور

 

۱۹:۳۰ - بادامکی تاکید کرد که او سه روز است با شهرخودرو تمرین نکرده و راهی پرسپولیس خواهد شد.


۱۹:۰۰ - حسین بادامکی هافبک سابق پرسپولیس که حالا مدیر تیم شهرخودرو است، تاکید کرده که جدایی سرلک از این تیم قطعی شده است.


۱۸:۲۰ - محمدحسین مرادمند در تمرین شهرخودرو حضور یافت اما با این حال مسئولان تیم مشهدی با قطعیت از حفظ او صحبت نمی‌کنند.


۱۸:۰۰ - به گزارش خبرنگار ما از محل تمرین شهرخودرو، میلاد سرلک در تمرین حضور ندارد. او مورد توجه پرسپولیس است و حتی میتوان گفت که پنجمین خرید قرمزها لقب می‌گیرد.


۱۴:۳۰ - مهدی ترابی ستاره خط حمله سابق سرخ ها در کشور قطر دیده شد و به نظر می‌رسد انتقالش به یکی از تیم های لیگ ستارگان قطعی شده است.


۱۱:۰۰ - میلاد سرلک در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به علاقه اش به پرسپولیس توضیح داد که خودش توانسته رضایت نامه را بگیرد اما به خاطر پایان وقت اداری رضایت نامه صادر نشده است.

 

پنج شنبه ۱۳ شهریور

 

 

۲۲:۵۰ - در حالی که شایعاتی مبنی بر تمدید رسن و پرسپولیس شنیده میشد، این موضوع با واکنش ایجنت رسن مواجه شده است. او در گفتگو با خبرنگار ما عنوان کرد: «هیچ توافقی حاصل نشده و مذاکرات ادامه دارند».


17:01 - میلاد سرلک هنوز قراردادش را با پرسپولیس امضا نکرده و به خبرنگاران نیز گفت که به زودی به باشگاه برخواهد گشت. رضایت نامه وی صادر نشده است.

 


 

16:48 - جلسه سرلک با پرسپولیسی ها به پایان رسید و او دقایقی بعد باشگاه را ترک خواهد کرد.

 


 

15:10 - سیامک سرلک برای مذاکره با پرسپولیسی ها در ساختمان این باشگاه حضور دارد.

 


 

۱۲:۳۴ - «این چهار نفر به کنار، دو نفر دیگه رو می‌کنم از اینم بهتر...» این جمله ای است که رسول پناه در یک گفتگوی نیمه خصوصی عنوان کرده. یکی که سرلک بود و ایجنتش به دنبال رضایت نامه خواهد بود، نفر بعدی کیست؟

 


 

۱۲:۲۹ - احتمالا امروز علی علیپور برای مذاکره با پرسپولیسی ها به ساختمان باشگاه یا محل مذاکره این باشگاه برود.

 

 


 

1524339

 

 

11:00 - روزنامه خبرورزشی ادعا کرده که وحید امیری در تیم پرسپولیس خواهد ماند و پیراهن شماره 10 را برتن خواهد کرد.

 


 

چهارشنبه 12 شهریور 99

 

۲۲:۲۵- این توافق در حالی انجام شده که مدیربرنامه‌ وی وظیفه دریافت رضایت نامه این بازیکن را برعهده گرفته است.

 


 

۲۲:۱۰ - میلاد سرلک هافبک تیم شهرخودرو با مدیران پرسپولیس برای عقد قرارداد دو ساله به توافق رسید. او احتمالا پنجمین خرید پرسپولیس خواهد بود.

 


۲۰:۳۰ - مدیربرنامه‌های صادق محرمی در گفتگو با خبرنگار ما درباره انتقال صادق محرمی، این شایعه را «کذب محض» عنوان کرد و گفت که صحبتی در این باره نشده است.

 


 

19:00 - عیسی آل کثیر در تمرین تیم پرسپولیس حضور یافت و پا به پای بازیکنان تمرین کرد. او روز گذشته با لباس شخصی در تمرین حضور پیدا کرده بود.

 


18:19 - مسئول نقل و انتقالات سرخ ها درباره ترابی نیز گفته است: من در جریان کار ترابی نیستم. من هیچ تماسی با ایشان نداشتم. من خیلی سرم شلوغ است.

 


18:17 - رغبتی درباره مذاکره با علیپور: با ایشان یک گفتگوی مقدماتی خیلی خوب داشتیم. دور از انتظار بود. خیلی نزدیک هستیم به آقای علیپور. اجازه خواستند تا فردا فکر کنند و گفته اند تا فردا جواب را می دهم.

 


18:15 - به گفته مسئولان پرسپولیس، آن ها دو خرید دیگر خواهند داشت تا پرونده نقل و انتقالاتی این تیم بسته شود.

 


18:11 - علیپور در واکنش به پیشنهاد 10 میلیاردی: به اینکه این پیشنهادات از کجا درآمده و چه آن را مطرح کرده، کاری ندارم، اما اینکه یک بازیکن درباره حق و حقوق خودش با باشگاه صحبت کند و نقطه نظراتش را بگوید، طبیعی است. همانطور که مسئولان باشگاه رقم مدنظر خودشان را به بازیکن می گویند، بازیکن هم یک چیزی مدنظر خودش دارد. دوطرف باید بنشینند و در نهایت یک جا به توافق برسند.

 


 

18:00 - در دست علیپور نقاشی ای دیده می‌شود که به گفته او امیرعلی حسینی مسئول امور بین الملل سرخ ها برایش تهیه کرده و نام پرسپولیس هم روی آن دیده می‌شود.

 

1524242

 

17:50 - جلسه علی علیپور با مهدی رسول پناه به پایان رسید؛ او دقایقی بعد احتمالا در مقابل دوربین خبرنگاران قرار خواهد گرفت.

 


 

17:28 - در حالی که پرسپولیسی ها پس از خرید چهار بازیکن به شدت تمدید قرارداد با ستاره های خود را دنبال می‌کنند، حالا خبر آمده که مذاکرات پرسپولیس و بشار رسن امروز به پایان رسیده است. دقایقی قبل ایجنت این بازیکن عراقی پس از چند ساعت جلسه از باشگاه پرسپولیس خارج شد و بدون اظهار نظر درباره کم و کیف مذاکرات محل را ترک کرد.

 


 

17:20 - المپیک دونتسک برای صدور رضایت نامه شهاب زاهدی رقم 500 هزار یورو را درخواست کرده و این در حالی است که پرسپولیس حداکثر 100 هزار یورو برای این بازیکن می‌تواند هزینه کند و بنابراین احتمالا پرونده این بازیکن گلزن بسته خواهد شد، مگر این که المپیک دونتسک از بخش قابل توجه خواسته خود کوتاه بیاید یا این که زاهدی خود رضایت نامه اش را بگیرد.

 


 

17:05 - علیپور در پاسخ به این سوال که آیا برای تمدید آمده گفت: دوست دارید تمدید کنم؟ هرچه خیر باشد!

 


 

17:01 - علی علیپور به همراه مدیربرنامه اش وارد باشگاه پرسپولیس شد. این ورود در حالی است که قرارداد وی با پرسپولیس به پایان رسیده و او در تمرینات هم شرکت نکرده است.

 


 

16:40 -احسان پهلوان وینگر خوش تکنیک و سابق تیم ذوب آهن پرسپولیسی شد.

 

1524220

 


 

15:55 - با تصمیم باشگاه پرسپولیس و به خواست یحیی گل محمدی، محمد نادری در پرسپولیس ماندنی شد. رسول پناه و تیم نقل و انتقالاتی سرخ ها به زودی مذاکره با این ستاره را آغاز می‌کنند.

 


 

15:28 - به گزارش خبرنگار ما، افشین پیروانی همچنان در محل مذاکره که خارج از باشگاه است، حضور دارد.

 


 

15:26 - شنیده های خبرنگار ورزش سه از این حکایت دارد که توافق در محلی خارج از باشگاه انجام شده است.

 


15:25 - احسان پهلوان ستاره مورد نظر یحیی گل محمدی وارد باشگاه پرسپولیس شده است.

 

1524209

 


15:15 - رغبتی با چند دقیقه تاخیر نسبت به بقیه وارد باشگاه شد. او و پیروانی مسئول نقل و انتقالات پرسپولیس هستند.

 


15:12 - اعضای هیئت مدیره پرسپولیس وارد باشگاه شدند. فیاض و علیپور نیز حضور دارند اما خبری از رغبتی نیست.

 


14:00 - معاون اقتصادی پرسپولیس اعلام کرد که این باشگاه در ابتدای هفته آینده طلب بشار رسن را پرداخت خواهد کرد.

 


12:41- حامد لک: از یازده سال پیش برای پیوستن به پرسپولیس لحظه شماری می‌کردم.

 

1524164

 


12:20- بازتاب خریدهای پرسپولیس در وبسایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا: قهرمان ۲۰۱۹-۲۰۲۰ لیگ ایران سه بازیکن جدید را جذب کرد.

 

1524163


11:50- دو بازیکن حاضر در فهرست یحیی گل‌محمدی، از استقلال نیز پیشنهاد دارند و سرخ ها باید با باشگاه آبی پوش تهرانی برای جذب آن ها رقابت کنند.


11:12- در حالی که پرسپولیسی‌ها و رسول پناه برای پرداخت مطالبات رسن تا 72 ساعت دیگر مهلت دارند، شاید برای تمدید قرارداد این بازیکن حتی یک دقیقه هم فرصت نداشته باشند و ارائه یک پیشنهاد رسمی و مناسب او را ترغیب به پایان همکاری با این تیم بعد از سه فصل درخشان کند.


10:59- در شرایطی که پرسپولیسی‌ها امروز منتظر توافق با بشار رسن هستند، منابع موثق از توافق قطعی قرمزها با احسان پهلوان خبر می‌دهند‌. چهارمین خرید سرخ ها از اصفهان می‌آید؟


10:38- در زمان فسخ قرارداد مهدی ترابی، مهدی رسول پناه ادعا کرد که در یکی دو روز آینده ترابی به او برای بازگشت خبر می‌دهد. وی همچنین در ادعایی عجیب عنوان کرد که «مشکلات خانوادگی» عامل این فسخ بوده. حالا سرانجام پاسخ ترابی چه خواهد بود؟


10:00- روزنامه گل ادعا کرده که میلاد سرلک و احسان پهلوان در یکی دو روز آینده پرسپولیسی خواهند شد. این در حالی است که مشهدی ها به این سادگی ها سرلک را آزاد نخواهند کرد.


9:55- گفته می شود احسان پهلوان وینگر تیم فوتبال ذوب آهن با پرسپولیس قرارداد خواهد بست. هنوز کم و کیفی از جزئیات این توافق منتشر نشده است.

 


21:30-  میلاد سرلک و محمدحسین مرادمند که مورد توجه پرسپولیس قرار دارند، در تمرین امروز تیم شهرخودرو حضور یافتند. شهرخودرو برای رضایت نامه سرلک دو میلیارد تومان درخواست کرده است.

 


 

21:00-  در حالی که شنیده هایی مبنی بر حضور مهدی مهدی پور در پرسپولیس مطرح بود اما او اجازه جدایی از ذوب آهن را ندارد و کار انتقالش بسیار سخت خواهد بود.

 

 


 

1524079

 

 

20:15 - تصویری از اولین تمرین سعید آقایی؛ او نسخه چپ پرسپولیس را پیچید و احتمالا جدایی سه بازیکن در انتظار خواهند بود.

 

 


 

 

1524074

 

 

20:05 - عیسی آل کثیر خرید جدید سرخ ها  با لباس شخصی در تمرین پرسپولیس حضور یافت و با بازیکنان پرسپولیس دیدار کرد. او از فردا تمرین می‌کند.

 

 


 

 

20:00 - تصویری از عیسی آل کثیر در تقابل با شجاع خلیل زاده در لیگ هفدهم؛ حالا این دو هم تیمی هستند و اتفاقا رابطه بسیار خوبی نیز با یکدیگر دارند.

 


 

19:00 - در پی ادعای آقای زنوزی مالک باشگاه تراکتور سازی تبریز  مبنی بر تماس تلفنی سید عباس عراقچی معاون وزیر امور خارجه با رشید مظاهری دروازه بان آن باشگاه و تلاش برای انتقال او به یک تیم دیگر، دکتر عراقچی با اظهار تعجب از این اظهارات، هر گونه تماس خود با بازیکنان آن باشگاه و اصولا هر گونه دخالت در مسائل فی‌مابین باشگاه ها را به شدت تکذیب کرد.

 

 


 

18:51 - عیسی آل کثیر دقایقی قبل از باشگاه خارج شد و در حالی که با سوالات گوناگون از سوی خبرنگاران مواجه بود، خیابان را ترک کرد.

 

 


 

 

18:22 - یکی دیگر از اخباری که هواداران پرسپولیس را خوشحال کرد، خبری بود که در رسانه های عراقی مبنی بر علاقه به کریستین اوساگوآنا منتشر شد؛ تیم الشرطه حریف استقلال به دنبال اوست.

 

 


 

 

1524060

 

 

18:14 - قرارداد عیسی آل کثیر نیز رسمی شد و او با امضای این قرارداد به پرسپولیس پیوست.

 


 

18:00 - عیسی آل کثیر هم اکنون وارد باشگاه پرسپولیس شد. او نیز صحبتی با خبرنگاران انجام نداد.

 



17:45 - باشگاه پرسپولیس امروز سه سهمیه لیگ برتری خود را جذب کرد و احتمالا در روزهای آینده نیز بقیه سهمیه ها پر می‌کند تا با قدرت وارد لیگ قهرمانان آسیا شود.

 


 

17:30 - پرسپولیس همچنان خرید دیگر بازیکنان را دنبال می‌کند؛ احسان پهلوان به احتمال زیاد خرید بعدی سرخ ها خواهد بود. آن ها سه خریدی که یحیی گل محمدی وعده اش را صبح امروز داده بود، به سرانجام رساندند.

 


 

 

17:30-  سرانجام و در دور دوم مذاکرات عیسی آل کثیر با پرسپولیسیها به توافق رسید. او از محل مذاکره راهی باشگاه پرسپولیس شد.

 

 


 

 

17:18 - بر سر برخی از نفراتی که یحیی گل محمدی می‌خواهد، رقابت جالبی بین تیم های مدعی به وجود آمده و باید دید در نهایت این نفرات را چه تیمی به خدمت می‌گیرد.

 


 

17:01 - شنیده های خبرنگار ورزش سه از منابع موثق حاکی از ان است که باشگاه شهرخودرو برای انتقال میلاد سرلک، دو میلیارد تومان طلب کرده است.

 

 


 

16:50 - فهرست نقل و انتقالاتی یحیی گل محمدی حالا با تغییراتی اندک مواجه شده است: حامد لک، سعید آقایی، عیسی آل کثیر، احسان پهلوان و محمدحسین مرادمند. از این جمع دو بازیکن پرسپولیسی شدند و مذاکره حضوری با آل کثیر ادامه دارد. احسان پهلوان قراردادش را با ذوب آهن فسخ کرده و مذاکره بر سر مبلغ قرارداد خواهد بود و مرادمند باید با شهرخودرو به توافق برسد.

 


 

1524039

 

 

16:46 - با حضور حامد لک رقابت برای گرفتن پیراهن شماره یک به اوج خود خواهد رسید؛ باید دید یحیی از بین لک و رادو کدام یک را انتخاب خواهد کرد.

 

 


 

 

1524022

 

16:19 - قرارداد لک با پرسپولیس قطعی شد؛ او بدون صحبت با خبرنگاران و مثل سعید آقایی باشگاه پرسپولیس را ترک کرد تا دومین خرید این تیم شود. احتمالا وی در تمرین حضور خواهد یافت.

 

 


 

 

16:18 - محمدحسین مرادمند و میلاد سرلک دو بازیکن تیم شهرخودرو گزینه خرید تیم پرسپولیس هستند که مشکل دریافت رضایت نامه از شهرخودرو را دارند و این باشگاه مشهدی رقم بالایی را طلب کرده است.

 


 

 

 

16:17 - به گزارش خبرنگار ورزش سه از محل مذاکرات نقل و انتقالات پرسپولیس، عیسی آل کثیر که میز مذاکره را ترک کرده بود، با رایزنی های انجام شده پای مذاکره با سرخ ها برگشت.

 


 

 

16:00 - علی رغبتی عضو هیئت مدیره پرسپولیس از صبح امروز در جلسات حضور داشته و مذاکرات را پیش می‌برد. پس از جلسه با لک، او هم بیرون آمده و استراحت می‌کند تا احتمالا به سراغ مذاکرات بعدی برود.

 


 

15:55 - حامد لک در ساختمان باشگاه پرسپولیس حضور یافت و احتمالا دومین خرید این تیم خواهد بود.

 


 

 

 

15:45 - مذاکرات حامد لک با پرسپولیس به پایان رسید و او دقایقی قبل جلسه را ترک کرد. چهره طرفین حاکی از توافق است. لک نیز احتمالا به باشگاه پرسپولیس خواهد رفت.

 


 

15:37 -  اگر عیسی آل کثیر امروز با پرسپولیس توافق نکند، احتمالا مقصد جدیدی را برای آینده خود انتخاب خواهد کرد. مذاکرات پرسپولیسی ها با او ادامه دارد و افشین پیروانی تلاش می‌کند تا نظر وی را جلب کند. اکنون آل کثیر در مذاکرات حضور ندارد و صحبت های تلفنی انجام می‌شوند اما احتمال دارد وی دوباره به محل مذاکره برگردد.

 


 

15:30 - طبق گفته رسول پناه، در تمرین روز گذشته پرسپولیسی ها بازیکنان به او گفته اند که رقم قراردادها طوری نباشد که در تیم اختلاف به وجود بیاید. شب گذشته نیز رسول پناه تاکید کرد که پیشنهادات به زعم او غیرمنطقی را قبول نخواهد کرد.

 


 

 

1524000

 

15:20 - سعید آقایی قراردادش با پرسپولیس را رسمی کرد و با پیراهن این تیم نیز عکس گرفت.

 


 

 

 

15:15 - بعد از اینکه آل کثیر به همراه مدیربرنامه‌هایش به دلیل عدم توافق مالی چند مرحله از میز مذاکره برخاستند، اکنون افشین پیروانی نیز وارد محل مذاکره شده است. سرپرست پرسپولیس که به عنوان مدیر نقل و انتقالات این باشگاه نیز معرفی شده، از مدیربرنامه آل کثیر خواست دقایقی او را به همراه این مهاجم تنها بگذارند و در حال صحبت با آل کثیر است تا او را برای امضای قرارداد ترغیب کند.

 


 

15:10 - مذاکره پرسپولیس با حامد لک آغاز شد؛ او که حضور در پرسپولیس را آرزوی دیرینه خود می‌دانست حالا در آستانه قرارداد با این تیم قرار گرفته است.

 


 

15:00 - عیسی آل کثیر مهاجم مورد نظر تیم پرسپولیس که در کلیات قرارداد با سرخ ها به توافق رسیده بود و بسیاری انتقالش را قطعی می‌دانستند، بر سر یک بند مالی با رسول پناه اختلاف خورد و از پای میز مذاکره بلند شد تا حضورش در این تیم در هاله ای از ابهام قرار گیرد.

 


 

14:45 -  به گفته مدیران پرسپولیس مبلغ پیشنهادی احسان پهلوان خیلی بالا بوده و اگر قصد حضور در پرسپولیس را دارد، باید این رقم را پایین بیاورد. احسان پهلوان یکی از بازیکنان حاضر در لیست یحیی گل محمدی است.

 


 

 

 

14:30 - مذاکرات پرسپولیسی ها با حضور رغبتی و پیروانی انجام می‌شود. تصور می‌شد آل کثیر توافق کرده اما هنوز این خبر رسمی نیست.

 


 

14:15 - سعید آقایی در باشگاه پرسپولیس حضور یافت. آقایی که با سرخ ها به توافق قطعی رسیده و باید دید در باشگاه پرسپولیس چه اتفاقی برایش رخ می‌دهد.

 


 

14:00 - مهدی رسول پناه در میان تجمع کنندگان حضور یافت و با آن ها صحبت کرد. این صحبت طولانی که 40 دقیقه به طول انجامید، آخرین بخش تجمع بود و سپس پلیس طرفداران را متفرق کرد.

 


 

13:55 - بازیکنانی که امروز ظهر به پرسپولیس اضافه شوند، در تمرین عصر امروز شرکت خواهند کرد تا به صورت رسمی رونمایی انجام شود.

 


 

 

 

13:40 - اولین صید پرسپولیسی ها از تبریز آمد؛ آقایی مدافع چپ اهل تبریز که فصل گذشته در سپاهان حضور داشت، با پیراهن سفید از جلسه خارج شد تا نخستین خرید این فصل قرمزها لقب گیرد.

 


 

13:00 - مذاکرات پرسپولیس با بازیکنان مورد نظر یعنی سعید آقایی و عیسی آل کثیر در محلی خارج از باشگاه پرسپولیس آغاز شده و احتمالا به زودی این مذاکرات شکل جدی تری به خود خواهد گرفت.

 


 

11:30 - هواداران پرسپولیس همچنان در مقابل باشگاه حضور دارند و بنرهایی نیز در اعتراض به وزارت ورزش و مدیران باشگاه پرسپولیس در دست گرفته اند.

 


 

11:00 - تجمع هواداران پرسپولیس در مقابل باشگاه پرسپولیس شکل گرفته است. در ابتدا پلیس تلاش کرد تا هواداران متفرق شوند اما دقایقی بعد آن ها در مقابل باشگاه گردهم جمع شدند و علیه رسول پناه شعار دادند. دقایقی بعد رضا یلوه معاون اقتصادی سرخ ها وارد ماجرا شد و تلاش داشت تا هواداران را آرام کند.

دیدگاه‌ها