کد خبر : 1705329 | 11 شهریور 1399 ساعت 11:40 | 23.1K بازدید | 0 دیدگاه

کرونا ستاره ولوز را از اسپانیا و انریکه گرفت

مارکا اعلام کرد تست کرونای آداما ترائوره ستاره اسپانیایی ولورهمپتون مثبت بوده و او برای دیدارهای اسپانیا با آلمان و اوکراین در لیگ ملت‌های یوفا به لاروخا ملحق نخواهد شد.

کرونا ستاره ولوز را از اسپانیا و انریکه گرفت

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه اسپانیایی مارکا اعلام کرد آداما ترائوره، مهاجم اسپانیایی باشگاه ولوز به اردوی آمادگی تیم ملی این کشور ملحق نخواهد شد چرا که نتیجه آزمایش کرونای او مثبت بوده است.

 

1523899

 

این در حالی است که لوئیس انریکه سرمربی اسپانیا بازیکنان مد نظر خود را برای دیدار با آلمان و اوکراین در چارچوب لیگ ملت‌های یوفا فراخوانده بود. ولی همه ملی پوشان اسپانیایی پیش از پیوستن به تیم ملی باید تست کرونا می دادند و در صورت منفی بودن نتیجه جواز حضور در اردو را بدست می آوردند.

 

مثبت شدن تست کرونای ترائوره نه تنها برای خود او بلکه برای اسپانیا خبر بسیار بدی است. چرا که قبلاً میکل اویارزابال دیگر ملی پوش اسپانیایی هم به کرونا مبتلا شده و از حضور در تیم ملی منع شده بود و ترائوره دومین بازیکنی است که انریکه به این دلیل از دست می‌دهد.

 

1523900

 

بر اساس پروتکل ایمنی اعلام شده از سوی یوفا ترائوره به هیچ وجه نمی تواند به اردوی تیم ملی کشورش ملحق شود. این خبر فصل بد ترائوره در سطح ملی را تکمیل کرد. او قبلاً هم به دلیل آسیب دیدگی از حضور در اردوی تیم ملی منع شده بود. ترائوره که در ولوز بسیار درخشیده تا این لحظه تنها یک بازی ملی انجام داده است.

 

 

دیدگاه‌ها