کد خبر : 1706237 | 16 شهریور 1399 ساعت 11:00 | 17.4K بازدید | 0 دیدگاه

کرونا باز هم رویای بازی ملی ترائوره را نقش بر آب کرد

درحالیکه اسپانیا امروز به مصاف اوکراین می رود آداما ترائوره که تست کرونای آنتی‌بادی او مثبت شده بود بر اساس پروتکل‌های یوفا از فهرست تیم ملی کشورش اسپانیا خط خورد.

کرونا باز هم رویای بازی ملی ترائوره را نقش بر آب کرد

به گزارش "ورزش سه"، اخیراً اعلام شد که نتیجه تست کرونای آنتی‌بادی یا تست PCR آداما ترائوره ستاره اسپانیایی ملی‌پوش باشگاه ولوز مثبت بوده. در نتیجه همین نتیجه مثبت نام ترائوره از فهرست تیم ملی اسپانیا برای بازی امشب مقابل اوکراین در لیگ ملت‌های یوفا خط خورد.

 

1525093

 

البته ترائوره به همین خاطر بازی اول اسپانیا در این رقابتها که روز پنج شنبه در مقابل آلمان برگزار شد و با تساوی 1-1 به پایان رسید را هم از دست داده بود.

 

آداما ترائوره روز جمعه در آزمایش PCR کرونا شرکت کرده و نتیجه آزمایش او مثبت اعلام شده بود. این ستاره اسپانیایی ولوز بی صبرانه منتظر بود تا در این دو بازی بتواند اولین بازی ملی رسمی خود برای اسپانیا را انجام دهد. ولی او نه تنها بازی مقابل آلمان را از دست داد بلکه حالا به دستور یوفا نامش از فهرست اسپانیا برای بازی امشب مقابل اوکراین هم خط خورده و به انگلیس بازگشته.

 

1525091

 

فدراسیون فوتبال اسپانیا با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد: " بعد از اینکه نتیجه تست PCR بازیکن ما نشان داد مقادر زیادی آنتی بادی مرتبط در خون او وجود دارد ما بر اساس پروتکل‌های یوفا تصمیم گرفتیم که او را از فهرست تیم ملی کنار بگذاریم. هر چند او در حال حاضر از نظر انتقال ویروس به هم تیمی‌هایش هیچ ریسکی نداشت ولی چون در پروتکل‌های یوفا آمده که اگر آزمایش PCR یک بازیکن کاملاً منفی نباشد او نباید وارد استادیوم محل مسابقه شود تصمیم گرفتیم این بازیکن را از فهرست اصلی کنار بگذاریم".

 

 

دیدگاه‌ها