کد خبر : 1705400 | 11 شهریور 1399 ساعت 16:10 | 48.3K بازدید | 2 دیدگاه

گزارش آاس؛

مسی و جدایی غم انگیز از باشگاه توتی و مالدینی

لیونل مسی در صورت جدایی از بارسا دیگر در باشگاه بازیکنان تک باشگاهی جایی نخواهد داشت.

مسی و جدایی غم انگیز از باشگاه توتی و مالدینی

به گزارش "ورزش سه"، لیونل مسی یک هفته پیش با ارسال یک بوروفکس به باشگاه بارسلونا درخواست جدایی داد. او معتقد است بر اساس بندهایی در قراردادش می تواند فسخ کرده و راهی تیمی دیگر شود اما بارسلونا کاملا با این موضوع مخالفت کرده است.

برای فوق ستاره آرژانتینی، تیم هایی چون منچسترسیتی و پی اس جی را مقصد بعدی عنوان کرده اند و اگر در نهایت این اتفاق رخ بدهد، او دیگر یک بازیکن تک باشگاهی نخواهد بود.

 

 

1524015

 

 

مسی سال 2000 بود که به آکادمی لاماسیا بارسلونا ملحق شد و سال 2003 در بازی دوستانه برابر پورتو، اولین بازی خود را انجام داد. مسی از سال 2005 رسما به تیم اول بارسا اضافه شد و در 15 سال گذشته توانسته تمامی رکوردهای ممکن را به نام خود کند.

اگر مسی از بارسا جدا شود، دستش از جایزه ویژه باشگاه اتلتیک بیلبائو نیز کوتاه خواهد ماند. جایزه ای که هر سال به یک فوتبالیست تک باشگاهی اهدا می شود.

 

 

1494492

 

 

امسال این جایزه به رایان گیگز اسطوره منچستریونایتد تعلق می گیرد و پیش از این به چهره هایی متیو لی تسیه(ساوتهمپتون)، پائولو مالدینی(میلان)، سپ مایر(بایرن)، کارلس پویول(بارسا) و بیلی مک نیل(یونایتد) اهدا شده است.

از بازیکنان تک باشگاهی دیگر می توان به فرانچسکو توتی(رم)، فرانکو باره زی(میلان)، فاکتی(اینتر)، آرکونادا(سوسیداد)، لیو یاشین(دینامو مسکو)، جولن گِرِرو(بیلبائو)، فران(دپورتیوو)، سامورا(سوسیداد)، جیمی کاراگر(لیورپول)، پل اسکولز(یونایتد) و بونیپیه ری(یوونتوس) اشاره کرد.

 

 

1325129

دیدگاه‌ها