کد خبر : 1705455 | 11 شهریور 1399 ساعت 20:12 | 28.3K بازدید | 0 دیدگاه

اریک گارسیا:

در منچسترسیتی درباره لئو مسی صحبت نکرده ایم

اریک گارسیا، مدافع جوان منچسترسیتی به شایعات انتقال لیونل مسی به این تیم واکنش نشان داد.

در منچسترسیتی درباره لئو مسی صحبت نکرده ایم

به گزارش "ورزش سه"، برنده شش باره توپ طلا به سران بلوگرانا اعلام کرده که دیگر نمی خواهد با لباس بارسلونا به میدان برود. لیونل مسی حتی در اولین جلسه تمرینی بارسا زیر نظر رونالد کومان نیز غایب بود تا شایعات درباره جدایی اش قوت بگیرد. فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا اما در مسئله قراردادش با سران این باشگاه به مشکل خورده و هنوز مشخص نیست که چه وضعیتی در انتظارش خواهد بود.

 

منچسترسیتی باشگاهی است که گفته می شود از بیشترین شانس برای جذب لیونل مسی برخوردار است. حتی طی روزهای اخیر اخباری درباره حضور پپ گواردیولا در بارسلونا نیز به گوش رسید که باعث نگرانی هواداران بارسا شد اما حالا مدافع تیم انگلیسی و هدف نقل و انتقالاتی بارسلونا صحبت های متفاوتی را درباره این انتقال مطرح کرده است.

 

 

1524021

 

 

اریک گارسیا در این باره گفت: " در سیتی درباره انتقال احتمالی لیونل مسی هیچ صحبتی نکرده ایم. با این وجود همه دوست دارند که مسی را در تیم خود داشته باشند. در مورد مسئله مسی این چیزی است که بین دو باشگاه وجود دارد و من نمی توانم درباره آن دخالت کنم. همچنین نمی توانم درباره اینکه آیا خرید خوبی برای سیتی خواهد بود یا خیر اظهار نظر نمی‌کنم چرا که او بازیکن بارسا است."

 

اریک گارسیا درباره جدایی احتمالی از منچسترسیتی نیز گفت: " من به سیتی اعلام کردم که قراردادم را تمدید نخواهد کرد اما در عین حال یک سال دیگر در خدمت آنها خواهم بود. هدف من این است که تا جای ممکن تمرین و بازی کنم تا در منچستر نشان دهم که مربی می تواند روی من حساب باز کند. بعد از آن نمی‌دانم چه اتفاقی رخ خواهد داد."

 

 

1524077

دیدگاه‌ها