کد خبر : 1705401 | 11 شهریور 1399 ساعت 16:13 | 106.5K بازدید | 16 دیدگاه

جانشین بیرو از تبریز آمد؛

حامد لک پرسپولیسی شد (عکس)

باشگاه پرسپولیس جانشین علیرضا بیرانوند را انتخاب کرد و با دروازه‌بان سابقا ملی‌پوش و فصل گذشته ماشین‌سازی قرارداد بست.

حامد لک پرسپولیسی شد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، حامد لک که سال‌ها انتظار پیوستن به پرسپولیس را داشت و بارها به حضور در این تیم ابراز کرده بود، بالاخره امروز قراردادش با سرخ پوشان پایتخت را نهایی کرد و به تیم محبوب خود پیوست.

 

 

این دروازه‌بان بلند قامت که در سال‌های اخیر عملکرد خوبی داشت و حضور در تیم‌های مختلفی همچون تراکتور، فولاد خوزستان، نساجی مازندران، سایپا، صبا و ماشین‌سازی را تجربه کرده بود، یکی از گزینه‌های مد نظر یحیی گل‌محمدی محسوب می‌شد که امروز قراردادش را با پرسپولیس نهایی کرد.

 

حامد لک طی سالیان اخیر چندین بار جزو گزینه‌های پرسپولیس بود ولی در نهایت امروز و پس از جلسه با مدیران باشگاه پرسپولیس و مهدی رسول‌پناه قراردادی به مدت دو فصل با این تیم به امضاء رساند.

 

این دروازه‌بان که سابقه حضور در تیم ملی را هم دارد، سال گذشته و در نقل و انتقالات نیم‌فصل با پیشنهاد استقلال مواجه شده بود، اما به حضور در این تیم پاسخ مثبت نداد تا راهی پرسپولیس شود.

 

حامد لک در فصل اخیر لیگ برتر نمایش خوبی در ماشین‌سازی داشت و در دیدارهای بزرگ ازجمله تقابل با پرسپولیس در لیگ برتر و جام حذفی، استقلال، سپاهان و ... توانسته بود عملکرد کم‌اشتباهی داشته باشد تا با این بازی‌ها مورد توجه یحیی گل‌محمدی نیز قرار بگیرد و در نهایت پرسپولیسی شود.

 

1524028

 

این تصویر مربوط به پنالتی چیپ علی علیپور در بازی برگشت پرسپولیس مقابل ماشین‌سازی است که حامد لک آن را مهار کرد؛ کاری که این دروازه‌بان در جام حذفی نیز برابر سرخ‌پوشان انجام داد

 

این دروازه‌بان که فصل گذشته بیشترین پنالتی را در بین گلرهای لیگ برتر گرفته بود، مذاکرات‌اش با باشگاه پرسپولیس خیلی طول نکشید و قراردادش با سرخ پوشان را امضاء کرد.

 

پرسپولیس که پس از جدایی علیرضا بیرانوند به دنبال یک دروازه‌بان مطمئن و با سابقه بود، با جذب حامد لک جای خالی گلر سابق خود را پُر کرد و دومین خریدش را پس از سعید آقایی به لک اختصاص داد.

 

1524029

دیدگاه‌ها