کد خبر : 1705405 | 11 شهریور 1399 ساعت 17:50 | 46.6K بازدید | 1 دیدگاه

نایب رئیس سابق بارسا:

جرات نمی کنم بگویم مسی 200 درصد می ماند

جوردی مستره نایب رئیس سابق بارسا در مورد احتمال ادامه حضور مسی در این باشگاه اطمینان ندارد.

جرات نمی کنم بگویم مسی 200 درصد می ماند

به گزارش "ورزش سه"، هفته گذشته و یکی دو روز پس از اولین ملاقات لیونل مسی با سرمربی جدید بارسا رونالد کومان، کاسه صبر او لبریز شد و با ارسال یک بوروفکس، رسماً درخواست جدایی کرد. درخواست مسی آشوبی در دنیای فوتبال به راه انداخته و به مهمترین سوژه حال حاضر ورزش جهان تبدیل شده است. اینطور که به نظر می‌رسد که این‌ بار برخلاف دفعات قبل، تصمیم مسی برای جدایی کاملاً جدی است و عدم حضور او برای دادن تست کرونا و سپس دو جلسه تمرینی اخیر نیز این موضوع را ثابت می کند.

 

 

1523904

 

 

مسی معتقد است بر اساس بندهایی در قراردادش، بازیکن آزاد است و بند فسخ 700 میلیون یورویی او نیز فاقد اعتبار شده اما بارسلونا با هر دو قضیه مخالف است. مسی می خواهد به شکلی دوستانه از بارسلونا جدا شود ولی باشگاه کاتالان حاضر به مذاکره نیست.

 

جوردی مستره نایب رئیس سابق بارسا در واکنش به جدایی احتمالی مسی به راک 1 گفت:« موضع باشگاه در مورد این موضوع، کاملا شفاف و روشن است. همانطور که سال گذشته پی اس جی برای جدایی نیمار، رقم بالایی تقاضا کرد، بارسلونا نیز برای مسی به راحتی پا پس نمی کشد.

معتقدم برای توافق بین مسی و باشگاه کمی دیر شده است اما به شخصه دوست دارم این موضوع ادامه پیدا نکند و دو طرف به توافق برسند چون به سود هیچکس نیست. مسی حق دارد بارسا را ترک کند اما او باید مثل ژاوی و اینیستا عمل می کرد و نه با ارسال یک بوروفکس. جدایی بهترین بازیکن تاریخ فوتبال با یک بوروفکس، اصلا شیوه درستی نیست.»

 

 

1524023

 

 

مستره ادامه داد:« همه می دانیم که شکست 8-2 بارسا از بایرن، مسی را بسیار آزار داد ولی تصمیم جدایی او یک شبه نبوده و از قبل در این مورد به اطمینان رسیده بود. مسی می دانست که تا 10 ژوئن مهلت فسخ دارد و بهتر بود قبل از آن اقدام به چنین کاری می کرد ولی او ترجیح داد در لیگ قهرمانان با تیم بماند.»

 

مستره سال 2017 در مورد نیمار گفته بود که 200 درصد در بارسا می ماند ولی در نهایت او راهی پی اس جی شد:« نه، نه؛ دیگر جرات نمی کنم چنین حرفی بزنم اما در نهایت امیدوارم مسی تجدیدنظر کرده و در بارسا بماند.»

 

 

دیدگاه‌ها