کد خبر : 1705429 | 11 شهریور 1399 ساعت 18:15 | 29.8K بازدید | 4 دیدگاه

یادداشت وارده: مجیدی- سعادتمند؛ هنوز دیر نشده !

کمتر از 48ساعت به فینال جام حذفی باقی مانده است و هواداران استقلال همچنان نگران آینده تیمشان در این روزهای پر اضطراب شهریور فوتبالی هستند

یادداشت وارده: مجیدی- سعادتمند؛ هنوز دیر نشده ! 

به گزارش "ورزش سه " استقلال در یک قدمی قهرمانی جام حذفی و دریافت سهمیه مستقیم لیگ قهرمانان آسیا در فصل آینده  قرار گرفته ، فصل نقل و انتقالاتی که برای آبی ها به دلیل شرکت در لیگ قهرمانان آسیا به مدت یک هفته حیاتی و مهم است شروع شده است ، آن ها باید یک هفته  بعد از برگزاری فینال حذفی در سیزدهم شهریور ودر بیستم همین ماه به قطر سفر کننند و آماده ادامه رقابت های لیگ قهرمانان آسیا شوندتا یکی از دو تیم صعود کننده از گروه خود شوند و به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا برسند.


همه این ها برای تیمی قرار است  اتفاق بیافتد که چندین سال است روزهای خوبی را رقم نزده است و قرار داد چهار تا از بهترین بازیکنانش آخر فصل به اتمام می رسد. هوادارهای استقلال که بعد از برگزاری داربی در مرحله نیمه نهایی جام حذفی و شکست رقیب دیرینه از خوشحالی سر از پا نمی شناختند ، این روزها زانوی غم بغل گرفته اند و اخبار ناخوشایند باشگاه را که بعضاً تقابل دو نفره مدیرعامل و سرمربی شده است را رصد می کنند. سرمربی تیم رسماً اعلام کرده بعد از برگزاری فینال در کنار تیم نخواهد بود . فضای دوستانه ای بین ارکان مدیریتی باشگاه و اعضای کادر فنی دیده نمی شود و هوادارها با انبوهی از اخبار و شایعات که عمدتاً دلسردکننده می باشنددر حال رویابافی برای فینال جام حذفی هستند .


هوادارانی که یک ماه خوب را  با دو پیروزی برابر سپاهان و غلبه بر پرسپولیس سپری کرده بودندو بعد از مدت ها برابر رقبای خود از تهران تا اصفهان کری می خوانند در حال قربانی شدن در راه غرور مدیر و سرمربی تیمشان هستند. آن ها برای هر دوی این ها سنگ تمام گذاشته اند ، چه اسطوره باشگاه که جانشین محبوبترین مربی بعد از انقلاب باشگاه شد و چه مدیر عاملی که در این شش ماه سکان رهبری باشگاه را به عهده گرفته است . هر دوی آن ها در این مدت  در نهایت آرامش با حمایت تمام قد عاشقان این تیم  به امور جاری باشگاه و امور فنی پرداختند و حالا در حساسترین زمان ممکن ، وقت جبران را فدای اختلافات کرده اند . 

 

 

1522826

 


سکاندار باشگاه از خانواده بزرگ استقلال حرف می زند و سرمربی یک عمر برای سربلندی این خانواده عرق ریخته است . شاید اگر هر دوی آن ها خودشان را در آینده ببینند و ساعت 21سیزدهم شهریور را با دنیایی از غم و اندوه هواداران در ضمیر ناخودآگاه خودشان فرض کنند ، قدر این روزها را که فرصت آن برای تنها دو مدیرعامل و دو سرمربی در سال ایجاد می شود خواهند دانست  و حداقل پای صاحبان واقعی باشگاه همانند آن ها می مانند و برای خشنودی آن ها همه کار می کنند.کسانی که بدون چشمداشت مالی از تیمشان حمایت می کنند، به صورت ماهانه هر چند ناچیز به تیمشان کمک می کنند و می خواهند سرشان را در جامعه بخاطر محبوبشان بالا بگیرند.  


11روز بعد از برگزاری فینال حذفی ، رقابت های لیگ قهرمانان آسیا ادامه پیدا خواهد کرد و هنوز هیچ اتفاقی برای نزدیک شدن دل های دو عنصر اصلی باشگاه به هم نشده است .هیئت مدیره و سایر اعضای کادر فنی باشگاه نظاره گر دو بزرگ خانواده هستند و خودشان هم می دانند همه در یک کشتی نشسته اند و هر گونه کوتاهی در این زمینه به کل باشگاه ضربه خواهد زد.


هوادار هم دلشکسته از روزهای بد فصل نقل و انتقالات در این سال ها ، باز هم کاری از دستش بر نمی آید و هیچ یک از دو طرف موضوع هم به خاطر آن ها بزرگی نمی کند و از خواسته های خودش در این روزها کوتاه نمی آید. فارغ از قصاوت درباره محق بودن هر کدام از دو طرف، تنها انتظاری که این روزها از این دو نفر می رفت خیلی ناچیز بود.آن ها باید بخاطر هوادارها از خود می گذشتند و در تاریخ ماندگار می شدند . آن ها راهی را رفتند که پایانش بازی سه سر باخت خواهد بود ، هم آقای مدیر عامل ، هم آقای سرمربی و هم هوادارهای عاشق ؛ همه آن ها بازنده این نبرد بی پایان خواهند بود. 
آقای سعادتمند، آقای مجیدی ، هنوز دیر نشده .


محمدرضا تقی خانی

دیدگاه‌ها