کد خبر : 1705503 | 12 شهریور 1399 ساعت 11:17 | 27.1K بازدید | 3 دیدگاه

اعتراف کاپیتان انگلیسی ولوز

نگرانی مدافعین لیگ برتر از بازی مقابل لیونل مسی

کاپیتان انگلیسی و ملی‌پوش باشگاه ولوز می‌گوید از احتمال حضور لیونل مسی در لیگ برتر هیجان زده و تا اندازه‌ای نگران است.

نگرانی مدافعین لیگ برتر از بازی مقابل لیونل مسی

به گزارش "ورزش سه"، کانر کودی مدافع ملی‌پوش انگلیسی و کاپیتان باشگاه ولوز می‌گوید از احتمال حضور لیونل مسی در لیگ برتر هیجان زده است ولی در عین حال از تصور بازی کردن در مقابل مسی به عنوان یک مدافع تا اندازه‌ای نگران شده است.

 

1524131

 

درحالیکه درخواست مسی از باشگاه بارسلونا برای ترک نوکمپ شوک بزرگی به دنیای فوتبال وارد کرده و تا این لحظه منچسترسیتی محتمل‌ترین مقصد او دانسته می‌شود فوتبالیست‌های شاغل در لیگ برتر انگلیس این روزها با احتمال بالای بازی کردن در مقابل مسی از فصل آینده روبرو هستند و نسبت به آن واکنش نشان می‌دهند.

 

کانر کودی مدافع ولوز و تیم ملی انگلیس که بازوبند کاپیتانی باشگاهش را به بازو می‌بندد در این باره گفت: " اگر قرار باشد جلوی مسی بازی کنم احتمالاً قبل از بازی مضطرب خواهم شد. مدافعی مثل من می‌تواند قبل از بازی مقابل مسی همه ویدیوهای موجود از او را ببیند تا آماده شود ولی فکر کنم باز هم در زمین مقابل مسی دچار مشکل بشویم. ولی حضور او در اینجا هم برای مسی و هم برای لیگ برتر عالی است".

 

1524021

 

کاپیتان ولوز در ادامه گفت: " همه می دانیم که لیگ برتر چقدر بزرگ است. مسی ستاره بزرگی است و خودش درباره آینده اش تصمیم خواهد گرفت ولی اگر انتقال او به لیگ برتر در نهایت عملی شود اتفاق بی نظیری است. باید صبر کنیم و ببینیم چه پیش می آید".

 

دیدگاه‌ها