کد خبر : 1705504 | 12 شهریور 1399 ساعت 11:22 | 16.7K بازدید | 2 دیدگاه

لغو ممنوعیت حضور خارجی‌ها؛ مطرح نشد

لغو ممنوعیت حضور خارجی ها در تیم های لیگ برتری اعتراض چند باشگاه را به همراه داشته است. از جمله باشگاه استقلال و باشگاه سپاهان.

لغو ممنوعیت حضور خارجی‌ها؛ مطرح نشد

به گزارش"ورزش سه"، باشگاه استقلال و در راس آن احمد سعادتمند به صراحت در این باره مصاحبه کرد و گفت با تصویب این مصوبه ستاره های داخلی قرارداد 15 میلیارد تومانی برای یک فصل پیشنهاد می دهند که این فشار مالی زیادی را روی باشگاه های مدعی قهرمانی از جمله استقلال وارد می کند. باشگاه سپاهان نیز در چند نوبت به این موضوع اعتراض کرد.

 

بعد از این اعتراضات که با برخی از اعضای هیات رییسه هم از سوی مدیران باشگاه ها صحبت شد قرار بود موضوع در نشست هیات رییسه فدراسیون فوتبال مطرح شود اما این اتفاق رخ نداد و بعید است در جلسات آتی هم در اینباره صحبت شود و به نظر می رسد این مصوبه یعنی لغو حضور خارجی ها در لیگ برتر به قوت خود باقی می ماند. محمود شیعی که پیش تر به عنوان نماینده باشگاه ها به هیات رییسه فدراسیون فوتبال راه پیدا کرده بود صحبتی را در نشست هیات رییسه فدراسیون فوتبال مطرح نکرد.

 

 تبعات رای فیفا در مورد مارک ویلموتس فدراسیون فوتبال را مجاب به تصویب این مصوبه کرده؛ مصوبه ای که در تضاد با قوانین حرفه ای در فوتبال است. به خصوص که می گویند فوتبال مرز ندارد. هیچ کشوری مانع از حضور خارجی ها در لیگ خود نمی شود اما حضور خارجی ها در هر لیگی قوانینی دارد.

 

دیدگاه‌ها