کد خبر : 1705238 | 10 شهریور 1399 ساعت 21:44 | 27.8K بازدید | 3 دیدگاه

دوستان ما در دفتر در حال مذاکره و جذب بازیکن هستند

سعادتمند: با قانون منع استخدام خارجی ها مخالفم

مدیرعامل استقلال پس از پایان جلسه هیات مدیره درباره آخرین شرایط آبی‌پوشان صحبت‌های مهمی را مطرح کرد.

سعادتمند: با قانون منع استخدام خارجی ها مخالفم

به گزارش "ورزش سه" پس از اتمام جلسه هیات مدیره باشگاه استقلال، احمد سعادتمند مدیرعامل استقلال در گفتگو با خبرنگاران حاضر در مقابل ساختمان این باشگاه به شکلی مفصل درباره آخرین شرایط آبی‌ها صحبت کرد؛ مدیرعامل استقلال در بخش آغازین خود درباره موضوع برگزاری جلسه هیات مدیره گفت: در جلسه امروز درباره دو سه محور صحبت کردیم. بحث اول در رابطه با پرداختی‌های ارزی و ریالی بود که به چگونگی تأمین منابع مالی اختصاص داشت. خوشبختانه امروز مطالبات بویان را تسویه کردیم و فردا با ارسال نامه‌ای از سوی وکیل بویان به فیفا پرونده بسته خواهد شد.

 

وی افزود: روی پرونده وینفرد شفر هم بحث شد تا بتوانیم کارش را انجام دهیم. مرتب برای ما پرونده‌های زیادی می‌آید. امروز هم شکایت لکیچ دستیار سرمربی (فرهاد مجیدی) به ما واصل شد؛ بحث دیگر جلسه، حضور موفق در لیگ قهرمانان آسیا بود. با همچنین توجه به اینکه در شرف واگذاری باشگاه به بخش خصوصی هستیم اسناد قبلی را بررسی کردیم تا در تراز مالی برای اراده به سازمان بازرسی مشکلی نداشته باشیم.

سعادتمند در واکنش به موضوع جدایی فرهاد مجیدی و بازگشت استراماچونی گفت: تمام تفکر همه عزیزان هیات مدیره این است که بتوانیم عزم‌مان را جزم کنیم و در دیدار فینال نتیجه بگیریم و در فصل جاری جامی تیم‌مان را برای هواداران‌مان به ارمغان آورد؛ در حال حاضر آقای فرهاد مجیدی سرمربی تیم ما هستند و امروز هم سر تمرین ما بودند. حتی من موفقیت و اتحاد در تیم، ایشان را به ضیافت ناهار دعوت کردم که به نوعی درگیر کار بود و این‌که می‌گویند درخواست من را رد کرده است، صحت ندارد. ما همگی یک تیم هستیم و می‌رویم برای موفقیت.

 

مدیرعامل آبی‌ها در پاسخ به این‌که پلن B مدیریت استقلال پس از جدایی فرهاد مجیدی چیست، گفت: این‌که ما بیایم بگوییم اگر این اتفاق بیفتد، به این اگرها نمی‌شود استناد کرد؛ بعد از آن هم باید بگویم که آقای مجیدی سرمربی باشگاه است و با ما قرارداد دارد و به قرارداد خود پایبند است. اول این‌که ایشان به کار خود ادامه خواهد داد و دوم هم این‌که اگر اتفاقی بخواهد بیفتد، در هیات مدیره با حضور ایشان جلسه‌ای را برگزار خواهیم کرد و و موضوع را بررسی می‌کنیم. قرارداد او هم به شکلی نیست که بتواند به صورت یک‌طرفه فسخ کند و اگر مشکلی باشد داخل خانواده باهم صحبت می‌کنیم و حل می‌کنیم.

 

وی درباره اینکه به ایتالیا برای تخفیف گرفتن سفر کرده است یا مذاکره با استراماچونی، گفت: من براساس هیات مدیره که در تاریخ 6 مردادماه بنده را ملزم به این کردند که به این سفر رفتم تا بتوانیم دانه به دانه پرونده‌هایمان را در فیفا حل و فصل کنیم و با توجه به نرخ ارز کار بسیار سختی است؛ تلاش ما این بود که براساس همان مصوبه بتوانیم بخشی از مطالبات آقای استراماچونی را پرداخت کنیم که پرونده از فیفا خارج شود که به حاصل خوبی هم رسیده‌ایم. مباحثی که ما مطرح کرده‌ایم این است که بتوانیم با پرداخت بخشی از مطالبات پرونده ایشان را که بر علیه باشگاه استقلال در فیفا مفتوح است، از دستور کار خارج کنیم و به سراغ تقسیط و تخفیف برویم.

 

سعادتمند درباره جذب بازیکن افزود: ما با دو باشگاه لیگ برتری رسما و به صورت حرفه‌ای مکاتبه کرده‌ایم و با حتی بازیکنانی که قرارداد دارند، با بازیکنان آزاد پیش از دربی صحبت کردیم چرا که حرفه‌ای نبود بخواهیم پیش از پایان مسابقات این کار را انجام دهیم چون برخی تیم‌ها در کورس سهمیه آسیایی بودند و برخی نیز در جدال برای بقا تلاش می‌کردند؛ به این علت حرفه‌ای ندیدیم که وارد مذاکرات مستقیم شویم و بعد از آن، با بازیکنان دارای قرارداد با باشگاه‌هایشان مکاتبه کردیم و با بازیکنان آزاد به صورت مستقیم صحبت کردیم و اکنون هم دوستان ما در دفتر دیگر باشگاه در حال مذاکره هستند که انشالله نفرات خوبی اضافه خواهند شد.

 

 

* فهرستی نداریم اما بازیکن جذب می‌کنیم
چون مسابقات ما امسال خیلی فشرده و فرسایشی شد و لیگ به جام حذفی چسبید و از این طرف هم به لیگ قهرمانان آسیا، بنابراین ما فرصتی برای ترمیم تیم نداریم و مذاکره با ۶-۷ نفر از بازیکنان مطرح را شروع کردیم. من فهرستی نداشتم و در واقع تلاش میکنیم آن هایی که در لیگ جزو بهترین ها بودند و همچنین ما یک کمیته نقل و انتقالات معرفی کردیم که این کمیته با بسیاری از مربیان و پیشکسوتان در ارتباط هستند تا بازیکنان را جذب کنیم. اعضای کمیته نقل و انتقالات را ما ابلاغش را زدیم و در سایت هست.

 

* اجازه بدهید فینال را بگذرانیم
درباره دلخوری مجیدی باید بگویم ما در آستانه مسابقات هستیم و عرض کردم حتی ایشان (مجیدی) را دعوت کردیم و ایشان جزو شناسنامه های باشگاه هستند و ما به وجود ایشان افتخار می‌کنیم و در خدمتش هستیم و اجازه دهید این بازی را به سلامت بگذارنیم.

 

* قرارداد در هتل معروف؟ مکان مهم نیست
محل امضای قرارداد مهم نیست و مهم این است که قرارداد امضا شود. اینجا خانه خودشان است و حتما به باشگاه هم می‌آیند و ما هم در خدمتشان هستیم.

 

* میخواهیم پرونده استراما را از فیفا خارج کنیم
در فیفا یک بندی داریم که ایشان در متنی که به فیفا داده‌اند این را هم پیش بینی کردند. ما مذاکراتمان با آقای استراماچونی درباره این است که اول پرونده را از فیفا خارج کنیم.

 

* استراماچونی برمی‌گردد اگر...
درباره احتمال بازگشت استراماچونی این سوالی که می‌کنید به هر حال ما باشگاه بزرگی هستیم و این حق قانونی ماست که بزرگی کنیم. این بزرگی چند سال است از ما دور شده، ما بر اساس قوانین و مقررات باشگاه حرفه ای و این که باشگاه استقلال هواداران میلیونی دارد و باید تیم بزرگی باشد، بنابراین ما اگر در جام حذفی و جام باشگاه های آسیا نتایج خوبی نگیریم، قطعا به گزینه های دیگر فکر می‌کنیم.

 

* شاید استراماچونی هم گزینه باشد
گزینه خوب خارجی الان ممنوع است و من شنیدم آقای دونادونی را گفتند. اما من موافق این موضوع نیستم و در دنیای حرفه ای شما باید از تمام داشته ها استفاده کنید اما به خاطر مشکلات اقتصادی و نرخ ارز قطعا به صلاح کشور نیست و ما هم در کشور هم بازیکنان و مربیان خوبی داریم. نگاه ما این است که شاید آقای استراماچونی هم گزینه ما باشد.

 

* با مجیدی قهر نیستم
ما در نشستی که داشتیم هیچ خبرگزاری حضور نداشت و دوستانی که در ایتالیا صحبتی می‌کنند، گمانه زنی خودشان است. ما در صحبتی که داشتیم گفتیم که همه چیز محرمانه انجام شود و این محرمانگی بر روی مفاد پرونده است. من با هیچ کس (مجیدی) قهر نیستم و خدا نکند که اینطور باشد و خواهش میکنم دوستان این موارد را اعلام نکنند و ما در روز بازی هم کنار بازیکنان و مربیان خواهیم بود و به سمت قهرمانی می‌رویم.

دیدگاه‌ها