کد خبر : 1705522 | 12 شهریور 1399 ساعت 12:31 | 37.3K بازدید | 9 دیدگاه

لک: برای حضور در پرسپولیس لحظه شماری کردم

حامد لک با انتشار پستی در اینستاگرام به حضورش در جمع سرخ های پایتخت واکنش نشان داد.

لک: برای حضور در پرسپولیس لحظه شماری کردم

به گزارش ورزش سه، حامد لک دروازه بان سابق تیم های صبای قم، تراکتور، فولاد و ماشین سازی روز گذشته پس از مذاکراتی نسبتا کوتاه با مسئولان پرسپولیس، راهی این باشگاه شد تا قراردادش را رسمی کند.

 

این دروازه بان بلند قامت حالا در پست اینستاگرامی‌، اعلام کرده که از زمان بازی در لیگ برتر منتظر چنین روزی بوده است. لک که همیشه علاقه اش به پرسپولیس را نشان داده، همچنین از انگیزه بالای خود گفته و با اجازه از پیشکسوتان پرسپولیس، برای بازی در این تیم اعلام آمادگی کرده است.

 

در پست اینستاگرامی‌ لک آمده:


سلام به همه سرخ دلان و قلب‌های عاشق پرسپولیس


از هجده سالگی که اولین بازیم رو در لیگ برتر انجام دادم، لحظه‌شماری کردم تا امروز از راه برسه و عضو کوچکی از باشگاه بزرگ پرسپولیس بشم.


همه طرفداران عزیز پرسپولیس از علاقه‌ من به تیم محبوبم در این سال‌ها خبر داشتن و می‌دونستن قلبم برای اون‌ها و بازی برای تیمی که بهترین آسیاست، می‌تپه و خدا رو بسیار شاکر هستم که به عشق بچگی و همیشگیم رسیدم.


از آقا یحیی و کادر فنی تیم بابت اعتمادی که به من داشتن، تشکر می‌کنم و به این عزیزان و شما هواداران دوست‌داشتنی قول میدم با تمام توان برای تیم بازی کنم و عملکردی داشته باشم که باعث سربلندی باشگاه پرسپولیس بشم.


زحمت و انتظار زیادی برای رسیدن به پیراهن پرسپولیس کشیدم و به راحتی بزرگترین افتخاری که نصیبم شده رو از دست نمیدم و با اجازه از تمام پیشکسوتان و بزرگان باشگاه که همیشه برای من قابل احترام بوده و هستند، کارم رو شروع می‌کنم.


بی‌صبرانه منتظر بازی برای پرسپولیس در کنارِ شما هواداران عزیز هستم. از پیام‌های محبت‌آمیزتون بسیار ممنونم.


کوچک‌ترین عضو باشگاه بزرگ پرسپولیس. حامد لک.

 

1524162

 

 

دیدگاه‌ها