کد خبر : 1705550 | 12 شهریور 1399 ساعت 15:15 | 35.1K بازدید | 2 دیدگاه

طعنه دیدیه دشان به بارسلونا در مورد گریزمان

سرمربی تیم ملی فرانسه امیدوار است فصل بعد رونالد کومان اشتباهات مربیان قبلی بارسا در مورد آنتوان گریزمان را تکرار نکند.

طعنه دیدیه دشان به بارسلونا در مورد گریزمان

به گزارش "ورزش سه"، شرایط در اولین فصل حضور آنتوان گریزمان در رختکن بارسلونا چندان خوب پیش نرفت و مقطعی حتی اخباری در مورد عدم رابطه خوب او با دیگر ستاره ها متشر شد. او دو هفته پایانی لالیگا را نیز به علت مصدومیت از دست داد و در بازی برابر بایرن در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان نیز حضور موثری نداشت. در مجموع از ستاره ای که 120 میلیون یورو برای جذبش پرداخت شده بود، انتظار بیشتری می رفت.

 

 

1509577

 

 

برخی نیز معتقد او چون در پست همیشگی اش در تیم ملی فرانسه و اتلتیکو به میدان نرفت نتوانست بدرخشد و ارنستو والورده و سپس کیکه ستین استفاده درستی از وی نکردند. اکنون باید دید رونالد کومان سرمربی جدید بارسا از مهاجم فرانسوی در چه پستی استفاده خواهد کرد.

 

دیدیه دشان سرمربی تیم ملی فرانسه در نشست خبری روز گذشته خود، ضمن طعنه زدن به مربیان سابق بارسا گفت:« با گریزمان نیز مثل دیگر بازیکنان صحبت کرده ام. هر بازیکن حس و شرایطی متفاوت در باشگاهش دارد و در مورد این قضایا نیز حرف می زنیم ولی برای گریزمان پیغام خاصی نداشتم و ندارم.»

 

 

1523170

 

 

دشان ادامه داد:« در بارسا این روزها هیچ چیز مشخص نیست. نمی دانیم مسی می ماند یا خیر. مربی جدیدی به این باشگاه آمده و امیدوارم او به خوبی از گریزمان استفاده کند و او را در پستی قرار دهد که به آن عادت دارد. پستی که قبلا ثابت کرده در آن می تواند بهترین بازدهی را داشته باشد. اینکه بتواند از همه توانایی هایش به درستی استفاده کند. او چنین مشکلی را در تیم ملی ندارد و ما دقیقا می دانیم از او باید در چه پستی استفاده کنیم.»

 

دیدگاه‌ها