کد خبر : 1705582 | 12 شهریور 1399 ساعت 18:02 | 33.9K بازدید | 0 دیدگاه

جان بارنز:

واینالدوم در بارسا؟ لیورپول بهتر از او را پیدا می کند

اسطوره باشگاه لیورپول معتقد است این باشگاه از ناحیه جدایی جورجینیو واینالدوم ضربه نخواهد خورد.

واینالدوم در بارسا؟ لیورپول بهتر از او را پیدا می کند

به گزارش "ورزش سه"، جورجینیو واینالدوم پس از جدایی از نیوکاسل و پیوستن به لیورپول در سال 2016 به سطح بالاتری در زندگی حرفه‌ای خود وارد شد. این بازیکن ملی پوش هلندی قراردادی 5 ساله با لیورپول به امضا رساند و خیلی زود با عملکرد خوبش اطمینان باشگاه را به خود جلب کرد. لیورپول در 4 فصل گذشته به روزهای اوجش بازگشته و واینالدوم نیز در این مدت 187 بازی انجام داده و 19 گل به ثمر رسانده است.

 

 

1521065

 

 

واینالدوم 29 ساله نقشی کلیدی در قهرمانی این تیم در لیگ قهرمانان فصل گذشته و بالا بردن جام قهرمانی لیگ برتر پس از 30 سال در این فصل ایفا کرد. قرارداد او سال آینده به پایان می‌رسد و مذاکرات برای تمدید احتمالی آن در جریان است. در روزهای اخیر صحبت‌هایی درباره علاقه رونالد کومان به انتقال این بازیکن به بارسلونا به گوش رسیده است. 

 

 

1524231

 

 

جان بارنز اسطوره دهه 80 و 90 میلادی لیورپول در مورد جدایی احتمالی واینالدوم گفت:« البته که همه می‌خواهند بازیکنان شان خصوصا بهترین ها را حفظ کنند اما من فکر می‌کنم شرایط برای هافبک‌ها کمی متفاوت است چرا که قابل جایگزینی هستند. از نظر من جایگزینی سه بازیکن هجومی بسیار سخت‌تر است.»

 

 

1467180

 

 

بارنز ادامه داد:« باید تایید کرد که واینالدوم بازیکن فوق العاده‌ای است. تلاش، بلندپروازی، اخلاق کاری و توانایی او بسیار زیاد است اما اگر بیشتر از چیزی که به او پیشنهاد داده شده می‌خواهد، حدس می‌زنم که لیورپول با همین قیمت، بازیکنی بهتر یا مشابه پیدا خواهد کرد. دوست دارم او در لیورپول بماند چون بازیکن خوبی است و امیدوارم او و باشگاه با یکدیگر به توافق برسند اما باید ببینیم شرایط چطور پیش می‌رود.»

دیدگاه‌ها