کد خبر : 1705944 | 14 شهریور 1399 ساعت 15:49 | 35K بازدید | 1 دیدگاه

اولین واکنش واینالدوم به شایعات انتقال به بارسا

در روزهای اخیر از جورجینیو واینالدوم ستاره هلندی لیورپول به عنوان یکی از گزینه های جدی بارسا برای تقویت خط میانی نام برده شده است.

اولین واکنش واینالدوم به شایعات انتقال به بارسا

به گزارش "ورزش سه"، جورجینیو واینالدوم یکی از گزینه های درخواستی رونالد کومان از باشگاه بارسلوناست. مرد هلندی که ایوان راکیتیچ و آرتورو ویدال را در فهرست مازاد خود قرار داد، معتقد است واینالدوم می توان بازیکنی مناسب برای ایده های او در بارسا باشد.

 

 

1521064

 

 

واینالدوم 29 ساله تا ژوئن 2021 با لیورپول قرارداد دارد و هنوز خبری از تمدید قرارداد نیست. او 89 دقیقه برای قرمزها در سوپرکاپ انگلیس مقابل آرسنال بازی کرد و سپس حاضر نشد در مورد شایعات جدایی اش صحبت کند.

 

واینالدم که در اردوی تیم ملی هلند حضور دارد، در پاسخ به این شایعات و با لبخند گفت:« اینها همه شایعه هستند و در موردشان نمی توانم هیچ چیز بگویم. من بازیکن لیورپول هستم و نمی توانم اظهارنظری در مورد این اخبار داشته باشم.»

 

 

1524742

 

 

یکی از خبرنگاران از او پرسید که فکر می کند بتواند در ترکیب بارسا به یک بازیکن مهم تبدیل شود یا خیر. واینالدم در پاسخ گفت:« فکر کردم می خواهید بپرسید در ترکیب تیم ملی می توانم بازیکنی تعیین کننده باشم. اگر سوالی در مورد تیم ملی دارید مطرح کنید و به پرسش های در مورد بارسلونا پاسخی نخواهم داد.»

 

گفته می شود اگر لیورپول در نهایت بتواند تیاگو را از بایرن جذب کند، با فروش بین 15 تا 20 میلیون یورویی واینالدوم به بارسا موافقت خواهد کرد.

 

 

دیدگاه‌ها